پلمب خط تولید رب گوجه فرنگی در تنگستان

  • توسط
  • اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

کارشناس نظارت بر موادغذایی شهرستان تنگستان گفت: خط تولید رب گوجه فرنگی یک کارخانه تولید موادغذایی در شهرستان تنگستان پلمب شد.

به گزارش تیتر اول بنه گز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان، غلامحسین عارف آزاد ، کارشناس نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان افزود: خط تولید رب گوجه فرنگی این کارخانه به دلیل تولید غیربهداشتی و غیرمجاز به کمک ماموران نیروی انتظامی پلمب شد.

کارشناس نظارت بر موادغذایی اظهار داشت: طی بازرسی های مستمری که از این کارخانه تولید مواد غذایی صورت گرفت شاهد تولید غیربهداشتی و غیرمجاز رب گوجه فرنگی بودیم.

وی ادامه داد: به دلیل عدم توجه به تذکرات بازرسان بهداشت مبنی بر رفع نواقص بهداشتی و عدم تولید غیرمجاز رب گوجه فرنگی در این کارخانه، دادستان دستور پلمب را صادر نمود.

عارف آزاد خاطر نشان کرد:کارخانه و کارگاه های تولید مواد غذایی مشمول نظارت کارگاهی باید حداقل ظوابط فنی و بهداشتی مانند رعایت اصول بهداشتی در احداث سالن های تولید، انبار مواد اولیه و محصولات، شرایط و ویژگی های استاندارد آب مصرفی برای تولید و دفع بهداشتی فاضلاب را داشته باشند.

کارشناس نظارت بر موادغذایی تاکید کرد: مردم هنگام خرید محصولات غذایی به تاریخ تولید، انقضاء و لوگوی سیب سازمان غذا و دارو مندرج بر روی کالا توجه نموده و در صورتیکه کالایی فاقد این مشخصات بود با معاونت غذا و دارو به شماره تلفن۰۹۶۴۶تماس حاصل نمایند.

قبلی «
بعدی »