فرود اضطراری هواپیمای مشهد به بوشهر به دلیل نقص فنی/ کسی صدای مسافران بوشهری را در مشهد نمی شنود

  • توسط
  • اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است
به گزارش تیتر اول بنه گز، ۱۶۰ نفر از مسافران بوشهری شرکت زاگرس هم اکنون در بلاتکلیفی در فرودگاه شهر مشهد به سر می‌برند.
این افراد که توسط شرکت‌های خصوصی گردشگری برای زیارت امام هشتم شیعیان در روز چهارشنبه هفته گذشته به مشهد سفر کرده بودند امروز در حالی به فرودگاه مشهد رفتند تا به بوشهر عزیمت کنند که طبق برنامه پرواز آنها به موقع انجام شد.
به گفته شاهدان عینی به خبرنگار سوک، پس از طی پروازی نیم ساعته  که با شدیدترین تکان‌ها در آسمان اتفاق افتاد هواپیما مجدد به سمت مشهد بازگشت و مسئولان این شرکت و فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اعلام کردند که هواپیما نقص فنی داشته و پس از تعمیر می تواند مسیر پرواز خود را به سمت بوشهر آغاز کند.
یکی از این مسافران که خواست نامش فاش نشود، گفت: باردار بوده و به دلیلی شدت بیش از حد هواپیما به شدت ترسیده است.
وی افزود: اکنون نیز و پس از بیست دقیقه از فرود اضطراری از ما می خواهند سوار همین هواپیما شویم و به بوشهر بازگردیدم و یا بلیط های مان را پس دهیم و پولمان را دریافت کنیم.
این خانم باردار بوشهر ادامه داد: در بین مسافران افراد مسن فراوانی دیده می شود که نمیتوانند به نوع رفتار آقایان در فرودگاه مشهد اعتراض کنند.
وی ادامه داد: در طول سفر نیم ساعته که منجر به بازگشت هواپیما به فرودگاه مبدا شد هیچگونه پذیرایی از مسافران انجام نشده و اکنون نیز حتی یک لیوان آب به این مردم وحشت زده از پروازی که می رفت جانمان را بگیرد داده نمی شود.
اگر چه بر اساس اخبار دریافتی از مسافران این پرواز، تاکنون هیچ کس حاضر نیست که مجدد سوار هواپیمایی شود که به دلیل تکان های شیدید و مشکل فنی به وجود آمده ناچار به فرود اضطراری شده است اما همچنان فرودگاه مشهد صحنه اعتراض بوشهری های پرواز امروز مشهد به بوشهر برای جایگزینی هواپیما است.
انتظار می رود که حال که در مشهد کسی جوابگوی مردم بوشهر در این پرواز نیست مسئولان بوشهری وارد این کارزار شده و از حق مسلم مردم بوشهر دفاع کنند و با پیگیری هایی یک پرواز مناسب  را برای آنها تدارک ببینند و زمینه برگشت آنها را فراهم سازند.
منبع : سوک
قبلی «
بعدی »