مسئول اورژانس تنگستان:به صورت شبانه روز در ایام نوروز آماده خدمت رسانی هستیم

  • توسط
  • اسفند ۲۲, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است
به گزارش تیتر اول بنه گز ، مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان تنگستان گفت: اورژانس ۱۱۵ شهرستان تنگستان به صورت شبانه روزی در ایام نوروز آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی  است.

حسین آردن افزود: در ایام تعطیلات نوروز و به دلیل افزایش مسافرت ها در این ایام حوادث جاده ای افزایش می یابد. برای کاهش آسیب های ناشی از این حوادث مجموعه اورژانس ۱۱۵ شهرستان تنگستان به صورت شبانه روزی آماده اند تا خدمات درمانی را در کمترین زمان ممکن به هموطنان عزیز ارائه نمایند .

وی تصریح کرد: تعداد۵ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای ، یک مرکز پیام و ۲ کمپ نوروزی مستقر در شهر دلوار و روستای خاییز  به همراه ۳۲ نفر تکنسین اورژانس ۱۱۵ ، و ۸ دستگاه آمبولانس مجهز به تمام امکانات، کلیه خدمات اورژانس ۱۱۵را در شهرستان تنگستان پوشش خواهند داد.

مسئول اورژانس۱۱۵ شهرستان تنگستان با اشاره به نزدیک شدن به شب چهارشنبه سوری ادامه داد: در جهت کاهش آسیب های ناشی از حوادث چهارشنبه سوری علاوه بر آمادگی کامل پایگاه های اورژانس ، در اقدامی جدید تکنسین های اورژانس۱۱۵ با حضور در مدارس شهرستان، نحوه برخورد با مصدوم را به صورت عملی به دانش آموزان آموزش دادند.

حسین آردن خاطر نشان کرد: افراد در زمان وقوع حادثه ابتدا خونسردی خود را حفظ نموده و بلافاصله با تماس با شماره ۱۱۵  وضعیت خود را به اپراتور مستقر در مرکز پیام اورژانس گزارش نمایند

قبلی «
بعدی »