کاهش آمار بیکاری اولویت اصلی دولت در شهرستان تنگستان است

  • توسط
  • بهمن ۶, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

استاندار بوشهر گفت: کاهش آمار بیکاری با شکوفایی ظرفیت های فراوان موجود در شهرستان تنگستان از اولویت های اصلی دولت در این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند چهارشنبه شب در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان تنگستان افزود:دراین بین باید همه مدیران با اتحاد و همدلی خود برای حل مشکلات حوزه های مختلف شهرستان تنگستان تلاش کنند.
وی بیان کرد: در زمانی تمامی جوانان تنگستانی با رشادت و دلیرمردی جان خود را برای عمران و آبادانی کشور در طبق اخلاص گذاشتند و اکنون رسالت مدیران است که پاسخگوی چنین جانفشانی هایی باشند.
گراوند افزود: در قبال مشکلات مردم احساس مسئولیت شرعی توسط مدیران باید فراتر از احساس مسئولیت قانونی آنها مورد توجه قرار گیرد.
استاندار بوشهر ادامه داد: هر نوع پیشرفت و یا عدم پیشرفت در استان متوجه مدیران دستگاه های اجرایی است از این رو باید شاهد اهتمام جدی مدیران در بخش های مختلف استان بوشهر باشیم.
گراوند با تاکید بر تلاش مدیران برای تحقق اقتصاد مقاومتی در سطح استان ادامه داد: در این ارتباط باید بخش خصوصی بعنوان یکی از عامل های مهم در ایجاد اشتغال و رونق فضای کسب و کار جدی گرفته شود.
وی تاکید کرد:چنانچه در حوزه ای نیز قابلیت انجام کار برای مردم را وجود ندارد باید این موضوع را بطور صادقانه با آنها در میان بگذاریم تا از ایجاد انتظار و توقع بیهوده برای آنها جلوگیری شود.
استاندار بوشهر در ارتباط با وضعیت اسکله های استان بوشهر و بویژه شهرستان تنگستان نیز گفت:با تشکیل کارگروه ساماندهی اسکله های استان مسائل و مشکلات آنها در حوزه های مختلف از جمله توسعه زیرساخت و همچنین تجهیز آنها به شناورهای آتش خوار مورد بررسی قرار می گیرد.
گراوند در ارتباط با بیمارستان امام حسین (ع) اهرم نیز بیان کرد: اعتبار مورد نیاز این بیمارستان ۴۰ میلیارد ریال است که از این میزان ۲۰ میلیارد ریال آن تامین شده و برای ۲۰ میلیارد ریال باقیمانده نیز پس از اتمام عملیات تجهیز توسط دانشگاه علوم پزشکی، تامین اعتبار خواهد شد.
وی کرد: استان بوشهر در خدمات حوزه سلامت دستاوردهای خوبی داشته و با تجهیز فاز دوم بیمارستان تنگستان شهروندان تنگستانی نیز در حوزه سلامت از خدمات ارزشمندی برخوردار می شوند.

قبلی «
بعدی »