پيام فرماندار تنگستان، بمناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشايي مدارس

  • توسط
  • شهریور ۳۱, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول بنه گز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری تنگستان ، در پیام فرماندار تنگستان  بمناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشايي مدارس آمده است :

“دفاع مقدس” دستاوردهای بزرگی همچون وحدت ملی و التزام عملی مردم عزیز به حفظ منابع و مرزها و سرمایه‏ های ملی به دنبال داشت. این دستاوردها بدست نمی امد مگر با همراهی و همدلی مردم فداکار کشورمان و رهبر کبیر انقلاب بعنوان فرمانده واقعی جنگ تحمیلی.
این هفته مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. مقطعی از تاریخ انقلاب مان که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی می توان هر خطری را از میهن عزیزمان دور کرد.
همچنین تقارن این هفته بزرگ با اول مهر، ماه بهار تعلیم و تربیت،حاوی پیام های ارزشمندی خواهد بود، که ما را از گرداب جهالت و گمراهی نجات بخشد و چه بزرگانی از پشت همین نیمکت های چوبی بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.
هفته دفاع مقدس را به خانوداه شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان تنگستان، و همچنین شروع سال تحصیلی جدید را به معلمین، دانش آموزان و کارکنان مجموعه آموزش و پرورش شهرستان، تبریک گفته و از خداوند منان برای این عزیزان، سلامتی، موفقیت و سربلندی را خواستارم.

 

عادل دهدشتي
فرماندار تنگستان

قبلی «
بعدی »