گشت و گذار سایبری؛ شکست، یک پیروزی در حال پیشرفت است

  • توسط
  • مرداد ۶, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است
تمام افرادی که امروز در دسته موفق ها قرار می گیرند الزاما از اول موفق نبودند. شمار زیادی از افراد در طول تاریخ هستند که با مشکلات بسیار زیادی روبه رو بوده و مجبور به سخت کار کردن شده اند.
موفقیت آسان به دست نمی آید. برای اینکه در زندگی موفق باشید، باید یاد بگیرید که بعد از هر شکست دوباره بلند شوید و تلاش خود را از سر گیرید. اینکه چند بار شکست می خورد اهمیتی ندارد، مهم آن است که هر بار بپاخیزید و نگذارید شکست جلودار شما باشد.
شکست طعم تلخی دارد و می تواند بسیار نا امید کننده باشد، اما باید بدانید که هر بار زمین خوردن پایان دنیا نیست و زندگی می تواند همچنان ادامه داشته باشد. پس خود را آماده یک جنگ واقعی با نابرابری های زندگی کنید، چرا که سرانجام شیرینی پیروزی انتظارتان را می کشد.
آلبرت انیشتن، یکی از بزرگ ترین دانشمندان تاریخ می گوید: «شکست یک پیروزی در حال پیشرفت است.» بزرگترین دانشمندان و موفق‌ترین هنرمندان و نویسنده‌ها هم بارها در طی مسیر خود شکست خورده‌اند. اگر بتوانیم با شکست‌ها و ترس‌هایمان کنار بیاییم می توانیم بزرگترین تغییرات در زندگی و تجارت را به وجود بیاوریم.
شکست طعم تلخی دارد و می تواند بسیار نا امید کننده باشد، اما باید بدانید که هر بار زمین خوردن پایان دنیا نیست و زندگی می تواند همچنان ادامه داشته باشد.
راهی که بعد از شکست می‌توانید بسازید خلاقانه‌تر و جدیدتر از پیش است. راهی غیر معمول که شاید پیش از این کسی آن را نرفته و این باعث مشهور شدن و موفقیت شما باشد.
 آلبرت انیشتین تا چهارسالگی نمی‌توانست حرف بزند و تا  هفت سالگی نمی‌توانست بخواند. بااین‌حال او جایزه‌ی نوبل را برد و به چهره‌ی ماندگاری در فیزیک مدرن تبدیل شد.
شکست یک پیروزی در حال پیشرفت است
قبلی «
بعدی »