فرمانده سپاه تنگستان: بصیرت سیاسی عامل عزت و اقتدار است

  • توسط
  • اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول بنه گز احمد حیدری در جمع بسیجیان تنگستان اظهار داشت: ما اگر می خواهیم مقتدر و عزتمند در صحنه های انقلاب حضور داشته باشیم باید بصیرت سیاسی خود را بالا ببریم و هر فرد باید بداند که چرا رای می دهد و هدفش از انتخاب فرد چیست و بصیرت داشتن به این معناست که ما دانسته عمل کنیم.

وی افزود: امروز آنچه نیروهای انقلابی، مومن و متعهد به نظام باید مد نظر داشته باشند آن است که دشمن شناس واقعی باشند و بدانند در زمان و لحظه چه عملکردی داشته باشند که اگر اینگونه شود پیروز میدان خواهند بود.

حیدری با بیان آنکه باید به کسانی رای داد که نگاه به درون کشور داشته باشند و اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال داخلی را دغدغه اصلی کار خود قرار دهند افزود: داشتن روحیه انقلابی و مدیریت کارآمد انقلابی با توکل برخداوند متعال ویژگی برجسته رئیس جمهور آینده کشور باید باشد.

فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان تصریح کرد: ما اگر می خواهیم از شرایط فعلی عبور کنیم باید در انتخابمان افرادی قرار بگیرند که  شاخصه هایی چون مدیریت جهادی، مبارزه با فساد و خدمت رسانی به محرومین را داشته باشند.

وی بیان داشت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تا کنون کمر به نابودی  و مخالفت با نظام مبتنی بر رای مردم ما دوخته اند و مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی همواره با احساس مسئولیت  و تکلیف پوزه دشمنان را به خاک مالیده و در انتخابات ۹۶ نیز این حضور  و حماسه اقتدار تکرار خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: انتخابات حساس پیش رو  همه باید در پای صندوق های رای حاضر شوند و پر شور و با انتخابی صحیح، آگاهانه و آزادانه، چهار سال سرنوشت خود را به درستی رقم بزنند تا ایران اسلامی آزاد و آباد ساخته شود.

قبلی «
بعدی »