فرماندار تنگستان: نرخ بالای بیکاری دربخش مرکزی تنگستان

  • توسط
  • اردیبهشت ۸, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول بنه گز عادل دهدشتی فرماندار تنگستان در اولین جلسه شورای اداری سال ۹۶ گفت: جای خالی دکتر نگین تاجی را در جلسه احساس می شود، کسی که به تواضع و تلاش در حوزه سلامت اشتهار و بیشترین همراهی را با مدیران شهرستان داشتند.

وی افزود: یکی از نکات مهم سال ۹۵، حضور مستمر وزیران در استان بود که تلاش ما در شهرستان این بود که از ظرفیت این وزرا، حداکثر استفاده را ببریم.

دهدشتی ادامه داد: باید بپذیریم برای رساندن توسعه شهرستان به نرم استانی و حتی با مقایسه با شهرستانهای هم جوار، باید تلاش و کوشش مضاعفی داشته باشیم.

فرماندار تنگستان اظهار داشت: در بخش مرکزی شهرستان، با توجه به نوع معیشت مردم، که عمدتن وابسته به کشاورزی ست، و ما در این حوزه با مشکل آب روبرو هستیم، لذا موضوع احداث سد خاییز را پیگیری کردیم و مراحل آغاز احداث آنرا در اوایل سال ۹۶ خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد:  اعتبارات سد خاییز ابلاغ شده و پیمانکار آن نیز مشخص شده و پس از اخذ مجوز زیست محیطی ان، کلنگ زنی رسمی سد خاییز را خواهیم داشت.

عادل دهدشتی با اشاره به مطالبات دیرینه مردم مرکز شهرستان، ساماندهی کانالهای آبیاری بوده است، گفت: کار لوله گذاری این کانالها را از محل اعتبارات ملي و شهرستاني از تيرماه با اولويت محلات پرخطر را دستور كار خواهیم داشت.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: در حوزه راه های مواصلاتي دو کار عمده مدنظر هست، یکی اتوبان اهرم به برازجان و دیگری بزرگراه بوشهر به دیر، که می طلبد در سال ۹۶ اعتبارات این پروژه ها را در ردیف های مشخص ملی دريافت كنيم،که این مهم نیز در دستور کار هست.

وی افزود: در حوزه سلامت، ساختمان فاز دوم بیمارستان اهرم، تقریبن تمام شده است، ولی به لحاظ تأسيسات ،تجهیزات و حضور پزشکان متخصص، نیاز هست با پيگيري ويژه در شش ماهه اول سال، بیمارستانی در خور شان مردم عزیز شهرستان داشته باشیم.

دهدشتی اظهار داشت: درحوزه بنادر، در بحث جذب اعتبارات ملی، کارهای خوبی صورت گرفته، بعنوان مثال در اسکله محمدعامری، بوالخیر و دلوار

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش دلوار، جاده پرخطر روستایی (ساحلی) را داریم که با تلاشی که داشتیم، اعتبارات لازم را اخذ کرده و کار تعریض و بهسازی آن را شروع خواهیم کرد.

دهدشتی فرماندار تنگستان گفت: در بحث راه های مواصلاتي محور بنه گز به عالیشهر را داریم، که کار تجهیز کارگاه آن و تعیین پیمانکار، انجام شده و در ادامه اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه روکش آسفالت و بهسازی محور اهرم به دلوار، اعتبارات آن اخذ شده و ظرف روزهای آینده، کار اجرایی ان آغاز خواهد شد.

عادل دهدشتی افزود: این نوید را به مردم می دهم که با توجه به برنامه ریزیهایی که در مجموعه مدیریتی  داشتیم و اعتباراتی که درادامه ابلاغ خواهد شد، قطعن سال ۹۶، سالی به یادماندنی برای مردم تنگستان خواهد بود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد:  با توجه به نام گذاری سال جدید و نرخ بالای بیکاری در تنگستان بویژه در بخش مرکزی، باید به دنبال طرح هایی باشیم که اولويت اشتغالزایی در آنها لحاظ شود.

وی گفت: با توجه به تخصیص بخشي ازاعتبارات حوزه عمران شهری، انتظار داریم تا ده روز آينده از شهرداریهای شهرستان بویژه اهرم، که شاهد یک تحرک و پویایی در سطح شهر باشیم.

عادل دهدشتی فرماندار تنگستان  تاکید کرد: برای ایام انتخابات، اعضای شورای اداری شهرستان، اصل بی طرفی را کاملن رعایت کرده و طبق قانون اموال و امكانات عمومي به هیچ وجه در راستای انتخابات، له و علیه کاندیدایی استفاده نکنند و تلاش براي برگزاري انتخاباتي قانونمند،شفاف،با حضور حداكثري مردم سرلوحه كار باشد.

قبلی «
بعدی »