پیام ریاست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تنگستان بمناسبت هفته کارگر

  • توسط
  • اردیبهشت ۸, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول بنه گز  :محمدعلی محمدحسینی ریاست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تنگستان بمناسبت هفته کارگر پیامی را منتشر نمود که متن این پیام بدین شرح می باشد:

خداوند سبحان را شاکرم ، بار دیگر توفیق یافتم مقام شامخ کارگر را ارج نهاده و هفته کارو کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه های کار وتولید تبریک و تهنیت عرض نمایم. تبریک به کارگران عزیز، خدوم و با بصیرت میهن اسلامی که با عرق جبین و باظهور و بروز ویژگیهای بدیع انسانی ، نقش موثری در امر تولید و اقتصاد کشور برعهده دارند و مشاهده می شود هرجا کار و تلاش هست ، شکوفایی و پیشرفت نیز وجود دارد.
روز جهانی کارگر فرصت مناسبی است تا دولت ها و ملت ها بیشتر و بهتر به اهمیت جایگاه ونقش کارگران به عنوان بازوان توانمند تولید وتوسعه توجه نمایند و این قشر شریف و زحمتکش که در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی همواره با دل وجان در توسعه و پیشرفت روز افزون جامعه و گردش چرخ های اقتصادی کشور پیشگام بوده اند و با وجود تمامی توطئه ها ودشمنی های بدخواهان همیشه در سنگر اول دفاع از عزت ، اقتدار ملی و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده و هوشیار بوده وهستند، قدردانی وتجلیل شایسته بعمل آید. توجه به کاهش مشکلات و رفع مسائل معیشت کارگران وارتقای منزلت اجتماعی کارگران که یکی از برنامه های دولت است. و همچنین شناسایی خلاءها و کمبودهای داخلی درحوزه کار و تولید ، حفظ اشتغال موجود، پیشگیری از بیکاری ، توجه شایسته به ارتقای فرهنگ کار و آموزش مهارت وفناوری نیروی انسانی به تناسب ظرفیت های بالقوه و نیاز بازار کار وتعامل هرچه بیشتر بین کارگر و کارفرما برای پیشرفت کشور مورد انتظار است و می بایست ظرفیت تعاونیها در اقتصاد، و پیگیری برنامه های رفاهی و اجتماعی کارگران و رعایت حقوق قانونی آنها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. امروز به فضل الهی و نظر و عنایت حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنا فداه) ، جوانان برومند ایران اسلامی در عرصه های مختلف کاروسازندگی ، افتخارات عظیم و ارزشمندی را به بار رسانده اند که بی شک بخش وسیعی از این افتخارات مرهون کوشش ، مقاومت و هوشمندی کارگران متعهدی است که باتلاش بی وقفه و شبانه روزی در مسیر تعالی هرچه بیشتر میهن عزیز اسلامی گام برمیدارند. بنابراین دست پرمهر تک تک عزیزان کارگر را به نشانه اکرام کار و تلاش بگرمی می فشارم و سلامتی ، عزت و سربلندی بیش از پیش آنها را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
محمدعلی محمدحسینی
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان تنگستان

قبلی «
بعدی »