فرماندار تنگستان: کلنگ زنی سد خاییز را تا بیست روز آینده شروع خواهیم کرد

  • توسط
  • اردیبهشت ۶, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول بنه گز عادل دهدشتی فرماندار تنگستان با اشاره به اصل زکات بعنوان اصلی بدیهی و سفارش شده در دین اسلام است، از جهت اهمیت زکات عنوان کرد: به همین نکته بسنده می کنم که در ایات و روایات ما هر جا اسمی از نماز بعنوان ستون دین آمده، در کنار آن بحث زکات مطرح شده، لذا موضوع زکات با عنوان رویکردی اجتماعی در دین از آن یاد میشود. در ظاهر کاستن مال خواهد بود، اما در باطن زدودن علف های هرز زندگی و هرس کردن درخت تناور و سرسبز زندگی ست.

عادل دهدشتی در باب موضوع زکات ادامه داد: اگر مردم عزیز با این رویکرد موضوع زکات را دنبال کنند، یقینن به اصل وجودی مساله زکات پی خواهیم برد که چه اثری را بعنوان یکی از مصادیق زکات در تعامل بخشی اجتماعی در زندگی مومنان و مسلمانان خواهد داشت.

دهدشتی اظهار داشت: مطالبه ای از سالیان گذشته برای احداث سد در شهرستان تنگستان وجود داشته که انشالله تلاش می کنیم ظرف بیست روز آینده با گرفتن مجوز زیست محیطی آن، پروژه احداث سد خاییز را کلنگ زنی کنیم.

وی در ادامه گفت: مورد دیگری که مطالبه شدید مردم شهرستان بوده، ساماندهی کانال های ابیاری ست، که انشالله این خبر خوب هم به همه ی مردم عزیز شهر اهرم خواهم داد که از تیر ماه لوله گذاری کانال های ابیاری را هم به شکل جدی و با اعتبارات ملی در دستور کار داریم و عملیات اجرایی آن را در دستور کار خواهیم داشت.

این مقام مسول گفت: سال ۹۶ برای تنگستان سالی پر رونق و خوبی خواهد بود که انشاالله بخش ناچیزی از توقعات و انتظارات مردم را حسب تکلیف و وظیفه، بتوانیم پاسخگو باشیم.

فرماندار تنگستان در پایان گفت: این کارها و اعتبارات و پیگیریها بدست نیامده ست، مگر در یک فضای وحدت و همدلی، که من جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از استاندار مدبر دولت و پیگیریهای ویژه ی دکتر شهریاری نماینده محترم مردم شریف دشتی و تنگستان در مجلس و اضافه میکنم کارهایی که در بحث جذب اعتبارات ملی در سال ۹۶، که در حال انجام هستیم، عمدتن در همین فضای وحدت و همدلی اتفاق افتاده است.

قبلی «
بعدی »