طی مصاحبه‎ای مطرح شد: از شایعه فروش پارس جم تا هشدار درباره انتقالش به بوشهر

تیتر اول بنه گز : هنوز ۲۴ ساعت از صعود مقتدرانه تیم فوتبال پارس جنوبی جم به لیگ برتر نگذشته بود که نگرانی هایی درباره آینده آن شکل گرفت.

به گزارش تیتر اول به نقل از خلیج فارس ؛ ماجرای نخست به خبر فروش امتیاز آن به باشگاه ماشین سازی تبریز مربوط می شود که دوشنبه شب در پیچ اینستاگرامی باشگاه تبریزی منعکس شد و منبع آن هم رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی معرفی گردید!

متعاقب آن، روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی طی اطلاعیه ای فروش امتیاز لیگ برتری آن به خارج استان را تکذیب و اعلام کرد: «امكانات شهرستان جم بسيار قوي بوده و هم اكنون آماده بازيهاي ليگ برتري مي باشد. در ضمن مدير عامل باشگاه تاكنون هيج مصاحبه اي مبني بر فروش امتياز باشگاه نكرده اند.»

ماجرای دوم با مصاحبه پیش از ظهر امروز (سه شنبه) یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال رقم خورد که هشدار داد در صورت رفع نشدن تواقص موجود در شهرستان جم، بازی های این تیم در لیگ برتر به شهر بوشهر منتقل می شود.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ فوتبال با بیان اینکه شهر جم یکسری مشکلات دارد که امیدواریم مسئولان این شهر بتوانند مشکلات را حل کنند، ادامه داد: در صورتی که نتوانند ایرادهای موجود را برطرف کنند، مجبور می‌شویم فکر دیگری کنیم و مسابقات آن به شهر بوشهر منتقل شود.

سعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم خاطرنشان کرد: وضعیت چمن ورزشگاه تختی این شهر چندان جالب نیست. هتلی هم برای استقرار تیم‌ها وجود ندارد. البته الان یک هتل در این شهر در حال ساخت است که باید تا زمان آغاز لیگ برتر آینده، آماده شود. دو هتل بسیار خوب در عسلویه وجود دارد که فاصله حدود ۴۰ دقیقه‌ای با شهر جم دارد. در لیگ دسته اول، تیم‌ها در همین هتل‌های شهر عسلویه اردو می‌زدند.

مسئول کمیته برگزاری  مسابقات لیگ، یادآور شد: پس از دیدار پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک،‌ جشن قهرمانی را برای تیم پارس جنوبی در شهر جم برگزار می‌کنیم. دو روز پس از اتمام رقابت‌های لیگ آزادگان، من به همراه چند تن از مسئولان سازمان لیگ به شهر جم سفر می‌کنیم تا به بررسی امکانات آن بپردازیم. در این بازدید، مشکلات شهر را به مسئولان تیم پارس اعلام کرده و آن را صورت جلسه خواهیم کرد. همچنین مدت زمان مشخصی به آنها فرصت می‌دهیم که مشکلات‌شان را حل کنند. در صورتی که مسئولان شهر جم و باشگاه پارس جنوبی نتوانند مشکلات را حل کنند، مجبور می‌شویم بازی‌های این تیم را در بوشهر برگزار کنیم.

انتظار می رود با توجه به علاقمندان بسیاری که تیم پارس جنوبی جم در شهرستان های جنوبی استان های بوشهر و فارس دارد،مسئولان برای حل مشکلات میزبانی این تیم در لیگ برتر برنامه ریزی کنند و هشدارهای فدراسیون را جدی بگیرند.

قطعا ریشه این تیم در شهرستان جم بوده و انتقال آن به مرکز استان نمی تواند به اندازه خواستگاه اصلی اش یعنی شهرستان جم، هوادار در بازی های خانگی برایش داشته باشد، ضمن اینکه دلخوری اهالی جنوب استان را در پی خواهد داشت که فرصتی ویژه و ویترین فوتبال ایران را از کف داده اند.

قبلی «
بعدی »

8 دیدگاه ها

  1. خسته نباشید مرسی به خاطر این مطالب مفید

  2. سلام.وبسایت جالبی دارید.خیلی زحمت
    میکشید بابتش و ازین بابت کمال تشکر رو دارم

  3. سلام میشه لینک داخل مطلبو چک کنید.برای من مشکل داشت.ممنون

  4. اقا لینک مطلبو من پیدا نکردم.میشه
    راهنماییم کنید؟

  5. خسته نباشید ممنون به خاطر این مطلب کاربردی

  6. خسته نباشید ممنون به خاطر این مطلب فوق العاده

دیدگاه بسته شده اند