معاون اداره کل آموزش و پرورش: امروزه دغدغه خانواده ها مساله آموزش و پرورش فرزندانشان است

  • توسط
  • اسفند ۱۷, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول بنه گز محمود قاسمی معاون اداره کل در آیین تقدیر از دانش آموزان برتر باغک اظهار داشت: اجرای طرح تقویت بنیه علمی در کشور با همراهی استاندار، تا کنون روند و پیشرفت کم نظیری داشته است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش اظهار داشت:امروزه دغدغه جدی خانواده ها مساله آموزش و پرورش فرزندانشان است و علت اجرای این همایش می تواند همدلی مسوولین و مردم این روستا و مهم شمردن امر علم آموزی و تحصیل باشد.

قاسمی افزود: خانواده گسترده آموزش و پرورش، بدون همراهی و حمایت اولیا نمی تواند رسالت خود را به سر انجام رساند و در این راستا می توان به همراهی سایر ادارات نیز اشاره کرد.

رئیس آموزش و پرورش تنگستان با بیان این که دانش چون سپری وجود انسان را از آسیب ها حفظ می کند؛ ادامه داد: آموزش جنبه یادگیری علم است که در متون دینی و ادبی به آن تاکید شده  و پرورش جنبه رفتاری ومعنوی را شامل می شود که با توجه به آموزه های اخلاقی انسان های اخلاق مدار و دینی در بستر آن تربیت می شوند.

حسین پولادیان به ساخت خانه ریاضیات و بیش از ۱۰ مدرسه در روستاهای تنگستان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: همه برنامه های ما در حوزه های آموزش و پرورش کیفیت بخشی و ارتقاء سطح آموزش است و تا کنون با اعتبار ۱۲ درصدی دهیاری ها در این راستا گام های مؤثری برداشته شده است.

گفتنی است در این آیین از دانش آموزان برتر ۳ مدرسه جنت، شهید حسینی نژاد و شهید تهمتن تقدیر شد.

قبلی «
بعدی »