در بحث آسیب های اجتماعی، خانواده ها هوشیار باشند

  • توسط
  • بهمن ۵, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول بنه گز، احمد جهان آراء پیش از آغاز کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد که در مسجد النبی (ص) بنه گز برگزارشد، با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های فرهنگی اظهار داشت: همواره تلاش کرده ایم توسعه فرهنگی و اجتماعی روستا را مقدم بر برنامه های عمرانی پیگیری نموده و در این خصوص از فعالیت و همکاری تمام مجموعه های فرهنگی روستا صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

وی یادآور شد: در دو سال اخیر ضمن تشکیل کارگروه آسیب های اجتماعی، نمایشگاه و کارگاه های آموزشی از جمله، مهارت های زندگی، شادکامی اجتماعی، سلامت اجتماعی و سبک زندگی، فرزندپروری و پیشگیری از اعتیاد را در بنه گز برگزار نموده ایم.

جهان آراء ادامه داد: گزارش های نگران کننده ای در بحث آسیب های اجتماعی به ما می رسد و در این خصوص خانواده ها باید هوشیار باشند و با کسب آموزش ها و مهارت های لازم خطرات ناشی از آسیب های اجتماعی را کاهش دهند.

وی افزود: امروز شبکه های اجتماعی قلب جوانان ما را نشانه رفته است و ضروری است در بحث سواد رسانه ای برنامه های آموزشی را برای خانواده ها برگزار نماییم.

دهیار بنه گز همچنین اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته امیدواریم خانه هلال در دهه مبارک فجر در بنه گز افتتاح گردد.

لازم به ذکر است این کار گاه آموزشی با حضور رئیس و مربیان جمعیت هلال احمر تنگستان، مسئولین محلی، اعضا انجمن معتادان گمنام(NA) و با حضور جمعی از اهالی بنه گز برگزار گردید.

 

قبلی «
بعدی »