با این دختر ها ازدواج کنید و پاداش بگیرید! +تصاویر

  • توسط
  • آبان ۱, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

نیروهای مسلح عراق در مناطق آزاد شده استان الانبار به اسنادی درباره ازدواج شبه نظامیان عضو گروه تروریستی داعش با دختران نابالغ دست یافته اند که هدف آنها دریافت پاداش بیشتر بوده است.یک منبع نظامی عراقی گفت که در عقد نامه های پیدا شده در شهرستان خلدیه که سال ۲۰۱۵ تنظیم شده است، اطلاعاتی درباره همسران داعشی ها و نوزادان متولد شده حاصل از آنها وجود دارد.

با این دختر ها ازدواج کنید و پاداش بگیرید! +تصاویر
خبرگزاری روسی اسپوتنیک روز پنجشنبه در این باره نوشت: با توجه به این اسناد، معلوم می شود که داعشی ها برای دریافت پول با دختران نابالغ ازدواج کرده و فرزنددار می شدند، زیرا برای هر ازدواج از این نوع ۴۵ هزار دینار عراقی (۳۷ دلار) و برای تولد هر نوزاد ۱۵ هزار دینار (۱۲ دلار) پاداش از اداره های مالی داعش می گرفتند.

یک منبع در ارتش عراق به اسپوتنیک گفته است: پیش از بروز مشکلات اقتصادی برای داعش، اعضای این گروه تروریستی برای ازدواج با دختران نابالغ و در نتیجه گرفتن پول زیادتر حتی با هم مسابقه می دادند، اما پس از شکست های نظامی داعش پرداخت چنین پاداش هایی قطع شد.

یکی از ساکنان شهر موصل عراق نیز به اسپوتنیک گفته که بیش از شش ماه است، داعش هیچ کدام از وجوه وعده داده شده را نمی دهد و همچنین پرداخت پاداش به تروریست ها را قطع کرده است.

قبلی «
بعدی »