اجرای پروژه تعریض و بهسازی جاده بنه گز – عالیشهر در سال جاری

  • توسط
  • شهریور ۸, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول بنه گز: به مناسبت هفته دولت، همایش امید با حضور استاندار بوشهر ، فرماندار تنگستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن ارشاد تنگستان برگزار شد.

در این همایش که از نمایندگان اقشار تنگستان دعوت شده بود، دهیار، اعضا شورای اسلامی و جمعی از فعالان اجتماعی بنه گز نیز حضور داشتند.

استاندار بوشهر در این همایش در پاسخ به مطالبات مردمی تنگستان بر رفع مسائل و مشکلات این شهرستان تاکید کرد و فضای پیش روی تنگستان را امید بخش خواند.

مصطفی سالاری با توجه به بافت روستایی شهرستان تنگستان، توسعه زیرساخت های روستایی را از اولویت های کاری خود برشمرد و اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته اعتبارات آلایندگی جهت تقویت بنیه مالی دهیاری ها تامین و پرداخت می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری اعتبارات دهیاری ها، حداقل دوبرابر خواهد شد.

استاندرا بوشهر همچنین اعلام کرد: علاوه بر احداث زمین چمن مصنوعی، احداث زمین والیبال، احداث بوستان روستایی و سینما روباز و همچنین افزایش سهمیه قیر جهت آسفالت کوچه ها و معابر در روستاهای استان در دستور کار قرار دارد.

وی به ارتقاء شاخص های سلامت در شهرستان اشاره و بیان داشت: با تفاهمنامه استانداری و وزارت بهداشت، بازسازی و تجهیز مراکز درمانی و خانه های بهداشت در سال جاری اجرایی می شود.

احداث پلاژ بانوان از دیگر قول های دکتر سالاری به مردم تنگستان بود.

استاندار بوشهر همچنین از اجرای پروژه تعریض و بهسازی جاده بنه گز – عالیشهر خبر داد و اظهار داشت: با توافقات صورت گرفته پروژه تعریض و بهسازی جاده بنه گز – عالیشهر تامین اعتبار شده و در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

قبلی «
بعدی »