افتتاح آسفالت ۲ هزار کیلومتر راه در گیلان

  • توسط
  • مرداد ۳۱, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

13941220000156_PhotoAبه گزارش تیتر اول به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، شعبان‌علی خاوری ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی این شهرستان با اشاره به افتتاح طرح‌های راهسازی در هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت امسال یک‌هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال پروژه راهسازی در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به بهره‌برداری از ۱۰۵ پروژه در حوزه راه و شهرسازی گیلان در هفته دولت امسال اشاره کرد و افزود: بهسازی و آسفالت آزادراه، بزرگراه، راه‌های اصلی و فرعی از پروژه‌های افتتاحی در استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از بهسازی و آسفالت ۲ هزار و ۲۱۲٫۵ کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه‌های اصلی و فرعی و روستایی در هفته دولت امسال خبر داد و بیان کرد: احداث ساختمان اداره استاندارد رودبار با زیربنای ۶۱۰ متر مربع در سه طبقه، احداث کتابخانه عمومی سلیمانداراب رشت با زیربنای ۶۳۰ متر مربع و بهره‌برداری از یک‌هزار و ۹۰۲ واحد مسکن مهر از جمله طرح‌های افتتاحی راه و شهرسازی استان است.

خاوری با بیان اینکه ۱۶۱ کیلومتر از راه‌های روستایی گیلان با اجرای طرح‌های مذکور بهسازی و آسفالت شده است، تصریح کرد: از دهه فجر سال گذشته تاکنون ۵۱ کیلومتر بهسازی آسفالت در بزرگراه، راه‌های اصلی و فرعی گیلان انجام شده است.

وی به نامگذاری «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: هفته دولت امسال بیشترین طرح‌های افتتاحی در حوزه راه روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به محرومیت‌زدایی، عمران و آبادی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های راهسازی در نقاط مختلف به ویژه محروم و روستاها یکی از مهم‌ترین رویکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

خاوری به بهره‌مندی ۱۱ هزار و ۵۲۴ خانوار روستایی از راه آسفالته مناسب با افتتاح طرح‌های مذکور در هفته دولت امسال اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده‌ای در حوزه راه به مردم گیلان ارائه کنیم

وی، روند روبه رشد فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری را نیازمند اجرای فعالیت‌های عمرانی به‌ویژه بهسازی و توسعه راه‌ها دانست و اظهار کرد: اجرای طرح‌های راهسازی از مهم‌ترین محورهای توسعه گیلان محسوب می‌شود و با ایجاد شرایط مطلوب‌تر در راستای رونق صنعت حمل و نقل و اقتصاد استان تلاش می‌کنیم.

قبلی «
بعدی »