کشف ۷ هزار جعبه دستمال کاغذی با علامت استاندارد جعلی در دشتستان

  • توسط
  • آذر ۲۵, ۱۳۹۹
  • دیدگاه غیر فعال شده است

مدیرکل استاندارد بوشهر از کشف هفت هزار جعبه دستمال کاغذی با علامت استاندارد جعلی در دشتستان خبر داد.

کشف 7 هزار جعبه دستمال کاغذی با علامت استاندارد جعلی در دشتستان

به گزارش تیتر اول به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرحیم بهره مند ظهر امروز در جمع خبرنگاران از کشف هفت هزار جعبه دستمال کاغذی با علامت استاندارد جعلی در دشتستان خبر داد و اظهار داشت: در نتیجه بازرسی‌های کارشناسان استاندارد از واحدهای تولیدی سطح استان در یکی از واحدهای تولیدی دستمال کاغذی، هفت هزار جعبه دستمال کاغذی با نام‌ تجاری، علامت استاندارد و آدرس جعلی توقیف شد.

مدیرکل استاندارد بوشهر افزود: دستمال کاغذی های جعلی با برندهای “یاسمین” و “نیلوفر” تولیدی شرکت شکوه یاسمین بودند که در یکی از واحدهای سطح استان تولید می‌شدند.

مدیرکل استاندارد بوشهر خاطرنشان کرد: در واقع واحد تولیدی دستمال کاغذی با نام شکوه یاسمین، به نشانی آدرس یکی دیگر از استان‌ها بوده که سال‌های گذشته تعطیل شده بود، اما واحد تولیدی دستمال کاغذی در دشتستان با جعل نشان استاندارد، کد ۱۰ رقمی و آدرس این شرکت، اقدام به تولید می‌کرد.

بهره مند با اشاره به اهداف و وظایف اداره کل استاندارد در خصوص نظارت بر کالاهای دارای نشان استاندارد اجباری، اظهار کرد: استفاده از کالای با کیفیت حق مسلم شهروندان است و اداره کل استاندارد بوشهر در راستای اهداف سازمانی خویش تمام سعی و تلاش خود را جهت انجام بهینه مسؤولیت‌های خویش بکار بسته و همواره نظارت دقیق خویش را بر تولید و عرضه کالاهای دارای نشان استاندارد بکار می‌بندد.

قبلی «
بعدی »