بارسلونا-PSG؛ نیمار به نوکمپ برمی‌گردد

  • توسط
  • آذر ۲۵, ۱۳۹۹
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش “تیتر اول “، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و تیم‌های حاضر در این مرحله، حریفان‌شان را شناختند. در حساس ترین این مرحله، بارسلونا به مصاف پاری سن ژرمن خواهد رفت و به این ترتیب، نیمار برزیلی برای اولین بار از زمان جدایی از بارسلونا، مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت. این درحالی است که در آخرین رویارویی دو تیم در فصل ۱۷-۲۰۱۶، این ستاره برزیلی بود که  در پیروزی ۶-۱ آبی و اناری ها در نوکمپ نقش موثری داشت.

رئال مادرید هم باید آتالانتا، یکی از شگفتی سازها فصل قبل لیگ قهرمانان روبرو شود. بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی هم به مصاف لاتزیو خواهد رفت؛ تیمی که برای اولین بار بعد از دو دهه به جمع شانزده تیم پایانی لیگ قهرمانان رسیده است.

یوونتوس نیز با پورتو روبرو خواهد شد که به معنای روبرو شدن کریس رونالدو با یکی از تیم های هموطنش است. این دیدار با توجه به حضور مهدی طارمی در تیم پورتو هم می تواند جذابیت مضاعفی برای هواداران ایرانی داشته باشد.

قرعه‌کشی کامل مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ:

۱۴:۵۳: قرعه هشتم…آتالانتا – رئال مادرید

۱۴:۵۲: قرعه هفتم…سویا – دورتموند

۱۴:۵۱: قرعه ششم….بارسلونا-پاری سن ژرمن

۱۴:۵۰: قرعه پنجم… پورتو-یوونتوس

۱۴:۴۹: قرعه چهارم…لایپزیش- لیورپول

۱۴:۴۸: قرعه سوم… اتلتیکو مادرید-چلسی

۱۴:۴۷: قرعه دوم… لاتزیو-بایرن مونیخ

۱۴:۴۵: اولین قرعه…مونشن گلادباخ- منچسترسیتی

۱۴:۴۰: سپس میشل هسل‌شوارت، مسئول رقابت های باشگاهی یوفا، روی سن رفت و قوانین مربوط به قرعه کشی و برگزاری مرحله یک هشتم نهایی را مرور کرد.

۱۴:۳۵: جورجو مارکتی، دبیرکل یوفا برای شروع قرعه کشی روی صحنه رفت و از اول از همه، درگذشت ژرار هولیه، سرمربی سابق لیورپول و تیم ملی فرانسه را تسلیت گفت و سپس از اسفان چاپیوسات، مهاجم سابق بروسیا دورتموند، برای مشارکت در قرعه کشی دعوت کرد تا به روی سن برود.

۱۴:۳۰: مراسم با پخش صحنه هایی از مرحله گروهی و مرور عملکرد تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی آغاز شد.

۱۴:۱۵ گوی هایی که تا کمتر از ۱۵ دقیقه دیگر تکلیف مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مشخص می کنند. شروع رسمی مراسم از ۱۴:۳۰ به وقت ایران.

۱۴:۱۰ لیورپول تا ماه فوریه دیوگو ژوتا ستاره جدید و گلزن پرتغالی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت ولی امیدوار است تا پیش از شروع دوباره رقابتها بتواند او را در ترکیب داشته باشد.

۱۴:۰۰ تنها سی دقیقه مانده تا شروع مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر نیون مقر یوفا

۱۳:۵۵ بازار پیش‌بینی درباره نتایج قرعه کشی در آستانه شروع مراسم داغ است. AZR پیش‌بینی جذابی از مسابقات این مرحله ارائه کرد.

۱۳:۵۰ ارلینگ هالند پدیده نروژی بوروسیا دورتموند می تواند در ادامه لیگ قهرمانان به درخشش ادامه دهد و به رویایش یعنی فتح چمپیونزلیگ برسد؟ پاسخ این سوال تا حد زیادی به حریف دورتموند در مرحله یک هشتم بستگی دارد

۱۳:۴۰ رقبایی که احتمال دارد بارسلونا در مرحله یک هشتم با آنها روبرو شود: بایرن مونیخ – لیورپول- پاری سن ژرمن – منچسترسیتی- چلسی- دورتموند

۱۳:۳۰ اکانت رسمی یوفا در توییتر به استقبال مراسم قرعه کشی رفت. یوفا تصویری از سالن محل برگزاری رقابتها منتشر کرده که تیم‌های راه یافته به مرحله یک هشتم روی یک مانیتور بزرگ دیده شده و جام قهرمانی چمپیونزلیگ هم در کنار گلدان‌های قرعه کشی قرار گرفته است.

۱۳:۲۰ مسی و رونالدو امسال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در مقابل هم قرار گرفتند. در ادامه رقابتها کدام یک با تیمش موفق می شود به مراحل بالاتر صعود کند؟

۱۳:۱۰ لیورپول، قهرمان فصل گذشته با این توییت به استقبال مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رفت.

۱۳:۰۰ مقر یوفا در نیون آماده مراسم قرعه کشی. همه چیز آماده مشخص شدن هشت جدال بزرگ در یک هشتم نهایی بزرگترین رقابت باشگاهی دنیا.

منبع : تیتر اول

قبلی «
بعدی »