صعود مقتدرانه شاهین بندر عامری به لیگ دسته دوم کشور / گزارش تصویری

  • توسط
  • مرداد ۲۹, ۱۳۹۹
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول : شاهین بندر عامری تنگستان در یک بازی تهاجمی حریف یاسوجی خود را پشت سر گذاشت تا مقتدرانه به لیگ دسته دوم کشور صعود کند

به گزارش ” تیتر اول ” شاگردان محمود آرامش که با بازی های منسجم خود در لیگ دسته سوم کشور گام های خود را یکی پس از دیگری محکم تر برداشته بودند سرانجام با شکست بویر احمد یاسوج راهی لیگ دسته دوم کشور شدند .

این بازی که در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار می شد از همان ابتدا نوید یک بازی هجومی و مهیج را می داد اما در کنار بازی خوب یاران شاهین ، تیم یاسوج با متشنج کردن جو بازی سعی در تحت تاثیر قرار دادن کادر داوری و تیم شاهین داشت که ماحصل آن درگیری بازیکنان و کادر فنی یاسوج با داور و ایجاد وقفه در بازی بود که در یکی از این موارد مربی یاسوج به دلیل فحاشی به داور از زمین بازی اخراج شد .

شاهینی های تنگستان بدون توجه به حاشیه سازی های تیم حریف با شش گلی که توسط محمد ره آور (۲ گل )، میلاد دریانوردی ،علیرضا صرافان ، داوود جنه و عباس صفری به ثمر رسید حریف خود را گلباران کردند .

البته آنها در نیمه دوم ، دو گل را از حریف دریافت کردند تا این دیدار با نتیجه ۶ به ۲ به سود شاهین به پایان برسد و شاهین بندر عامری بعد از کارگر بنه گز دومین تیم تنگستانی باشد که صعود و حضور در لیگ دسته دوم کشور را تجربه می کند .

قبلی «
بعدی »