تست انسانی واکسن کرونا تا هفته آینده آغاز می‌شود/ ارسال ۵ هزار سری جهیزیه برای زوج‌های جوان مناطق محروم

  • توسط
  • مرداد ۱۹, ۱۳۹۹
  • دیدگاه غیر فعال شده است
تست انسانی واکسن کرونا تا هفته آینده آغاز می‌شود/ ارسال 5 هزار سری جهیزیه برای زوج‌های جوان مناطق محروم

همزمان با ایام عید غدیر و در قالب پویش ملی “ایران همدل” ، ۵ هزار سری جهیزیه کامل برای اهدا به تازه عروس و دامادهای مناطق محروم ارسال شد.

به گزارش تیتر اول به نقل از آنا ، همزمان با ایام عید غدیر و در قالب پویش ملی “ایران همدل”، ۵ هزار سری جهیزیه کامل برای اهدا به تازه عروس و دامادهای مناطق محروم ارسال شد.

محمد مخبر در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: سیاست اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی و اشتغالزایی است و درحال حاضر روزانه ۳۰۰ طرح خرد و خانگی با یک‌هزار شغل جدید در کشور ایجاد می‌کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به فرمان رهبر انقلاب در خصوص حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا افزود: از ابتدای شیوع کرونا در کشور ماهانه ۳۰۰ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی، بلاعوض و بهداشتی در سراسر کشور توزیع کردیم و تقریبا هر ۴۵ روز یکبار توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اهدای ۵ هزار جهیزیه به زوجهای جوان افزود:با احتساب این جهیزیه‌ها، ظرف دو سال ۱۷ هزار جهیزیه در مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع  کرده‌ایم که ارزش هر جهیزیه ۱۴ میلیون تومان و شامل ۱۰ قلم جنس ایرانی میباشد.

مخبر در پاسخ به سئوالی در خصوص مراحل ساخت “واکسن کرونا” توسط محققان دارویی ستاد اجرایی فرمان امام نیز گفت: از سه مسیر تست حیوانی واکسن کرونا انجام شده است و با در نظر گرفتن پروتکل‌ها و اخذ مجوزهای وزارت بهداشت طی یک الی دو هفته آینده تست انسانی آن شروع خواهد شد.

قبلی «
بعدی »