خبر خوب :احساس مسئولیت مردم در قبال تخلفات صنفی/ گزارش نزدیک به ۴ هزار تخلف اصناف

  • توسط
  • آذر ۲۰, ۱۳۹۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول ، خبری که امروز روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان بوشهر در خصوص همکاری مردم در گزارش تخلفات صنفی در اختیار رسانه ها قرار داد نشان می دهد که می توان با ارائه آماری دقیق، مردم را امین و همکار خود در عرصه مقابله با هر گونه تضییع حقوق آنها دانست.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر در یک آمار ۸ ماهه سال جاری از تعداد سه هزار و ۹۰۹ فقره گزارش مردمی در خصوص انتقاد و شکایات صنفی در سراسر استان  به واحد ستاد خبری ۱۲۴ این سازمان خبر داده که نشان می دهد مردم بی تفاوت گرانی ها و دیگر تخلفات این حوزه نیستند.

بر اساس این گزارش، از مجموع سه هزار و ۹۰۹ مورد گزارش دریافتی تعداد  دو هزار و ۱۲۹ مورد به صورت حضوری ، تعداد ۲۱۱ مورد به صورت غیرحضوری و تعداد ۸۹۴ مورد دیگر از طریق ناظرین گزارش شده است.

این گزارش می افزاید که از مجموع ۳هزار و ۹۰۹ مورد گزارشات واصله تعداد دو هزار و ۹۹۵ مورد آن مرتبط و قابل پیگیری بوده است ضمن این که از مجموع دو هزار و ۹۹۵ مورد گزارش قابل پیگیری تعداد ۹۵۶ مورد متخلف ، تعداد ۱۸۵۸ مورد غیرمتخلف و ۱۸۱ مورد در دست بررسی به عنوان نتایج بازرسی ها تعیین شده است.

مردم می تواند در راستای تسریع در امرعدم رعایت حقوق مصرف کنندگان و همچنین مبارزه با تخلفات صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار و قاچاق کالا موارد را با شماره تلفن۱۲۴ اطلاع داده و یا بصورت حضوری به واحد رسیدگی به شکایات مردمی مستقر در معاونت نظارت ،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان این سازمان مراجعه و گزارش خود را اعلام نمایند.

منبع : سوک
قبلی «
بعدی »