پس از ماهها انفعال؛ مسئولان از خواب بیدار شدند/ آغاز توزیع کالاهای اساسی با نرخ دولتی در بوشهر

  • توسط
  • آذر ۱۷, ۱۳۹۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول: بلاخره مسئولان برای تنظیم بازار آستین ها را بالا زده و عرضه کالاهای پرمصرف با نرخ دولتی به شکل منظم تر در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش تیتر اول به نقل از «خلیج فارس»؛ طی ماههای اخیر و با تشدید نوسانات ارزی، قیمت ها سیر صعودی به خود گرفته و از سویی دستگاههای متولی تنظیم بازار نیز اقدام موثری برای کنترل این شرایط انجام ندادند.

حالا  مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از طرحی برای توزیع مواد پروتئینی با نرخ دولتی در بازارچه شیلات و فروشگاههای زنجیره ای بوشهر خبر می دهد.

به گزارش «خلیج فارس»؛ احمد جهانگیرلو در گفتگو با خبرنگاران افزود: این کالاها شامل گوشت برزیلی گوساله منجمد به قیمت ۲۹ هزار تومان، گوشت گرم وارداتی گوسفندی استرالیایی به قیمت ۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان و گوشت گوساله گرم بسته بندی شده به قیمت ۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی اضافه کرد: همچنین تخم مرغ به قیمت هر شانه ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، مرغ گرم هر کیلو ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت مرغ منجمد هر کیلو ۸ هزار و ۷۰۰ تومان، میوه از تولید به مصرف به قیمت ۳ هزارو ۵۰۰ تومان، برنج تایلندی ۴۵۰۰ تا ۵۷۰۰ تومان و شکر به قیمت ۳ هزار و ۴۰۰ تومان است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه شیلات مراکز عرضه این کالاها در شهر بوشهر هستند گفت: در چند روز آینده ماهی، میگو و روغن هم در این فروشگاه ها عرضه می شود.

گفتنی است قرار است به تدریج توزیع منظم این کالاها در سایر شهرهای استان نیز انجام و اطلاع رسانی شود.

باید منتظر ماند و دید این اقدام تا چه اندازه می تواند به کنترل و ساماندهی بازار خصوصا در زمینه کالاهای پرمصرف موثر باشد.

قبلی «
بعدی »