سرمربی اسبق کارگر بنه گز تنگستان به نادی الجعلان عمان پیوست

  • توسط
  • شهریور ۲۳, ۱۳۹۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول سرمربی سابق کارگر بنه گز تنگستان که از ملی پوشان ایران و سابقه مربی گری در تیم های المنیوم هرمزگان را نیز در کارنامه دارد به تیم نادی الجعلان عمان در لیگ دسته اول این کشور حاشیه خلیج فارس پیوست

عباس سرخاب سابقه صعود با تیم کارگر بنه گز از لیگ دسته سوم به دسته  دوم کشور و سرمربیگری این تیم در لیگ دسته دوم کشور را نیز در کارنامه دارد

اگر بخواهیم به تفصیل به این مرد خوش اخلاق مینابی بپرد ازیم باید گف :شهرت سرخاب به زمان دعوت او به تیم‌ملی توسط مرحوم پرویز دهداری بازمی گردد، جایی که در غیاب بازیکنان مستعفی تیم‌ملی سرخاب گمنام از میناب به تیم‌ملی فوتبال ایران دعوت شد.

در سال ۱۳۶۷ شمسي به همراه تیم ملی در قطر در مسابقات جام ملتهای آسیا به مقام سوم آسیا رسید.سرخاب در اسفندماه ۱۳۶۷ از تیم نیروی زمینی تهران، به باشگاه استقلال تهران پیوست و تا سال ۱۳۷۴ در این باشگاه ماند. عباس سرخاب همراه با تیم استقلال تهران به مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا ۱۳۷۰ و نایب‌قهرمانی جام باشگاه های اسیا ۱۳۷۱دست یافت. همچنین در جام باشگاه‌های آسیا در سال ۱۳۷۰، وی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شد و گل وی به تیم پلیتا جایا اندونزی به عنوان زیباترین گل بازی‌ها شناخته شد. همچنین آقای گل مسابقات جام استقلال کشور قطر به همراه تیم الوکره شد.

از جمله افتخارات چشمگیر سرخاب به عنوان سرمربی می‌توان به صعود تیم فولاد هرمزگان از دسته سوم باشگاه‌های ایران به دسته دوم و همجنین صعود تیم مذکور از دسته دوم باشگاه‌های ایران به دسته اول را یک سال پس از حضور در رقابتهای دسته دوم باشگاه‌های ایران اشاره کرد که در حال حاضر این تیم پس از واگذاری به شرکت آلومینیوم المهدی هرمزگان، تحت عنوان همین نام در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور رقابت می‌کندو همچنین قهرمانی تیم کارگر بنه گز تنگستان از دسته سوم به دسته دوم نیز اشاره کرد.

 

قبلی «
بعدی »