معارفه شهردار جدید اهرم با حضور چشمگیر مردم و مسئولين برگزار شد

  • توسط
  • تیر ۲۰, ۱۳۹۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول به نقل از بیرمی،  سه شنبه، سالن ارشاد اهرم میزبان مراسم معارفه مهندس قاسم شکوه شهردار جدید اهرم بود که استقبال مردم از این مراسم بسیار چشمگیر بود، تا جایی که تعدادی از مردم ایستاده مراسم را دنبال کردند.

????حجت السلام راستگو امام جمعه اهرم، دشتی سرپرست فرمانداری، اعضای شورای تامین شهرستان تنگستان، اعضای شورای اسلامی شهر اهرم، تعدادی از شهرداران و اعضای شورای شهرها و روستاهای تنگستان و استان در این مراسم حضور داشتند.

????حکم شهردار اهرم که به امضای استاندار بوشهر رسیده بود، توسط مرادی مدیرکل دفتری شهری استانداری به شهردار اهرم ابلاغ شد.

????از نکات جالب این مراسم این که موقع ابلاغ حکم دو پدر شهید و یک پاکبان شهرداری به همراه مسئولين بر روی سن حاضر شدند و شهردار اهرم حکم خود را برای احترام به جایگاه این قشر زحمت کش، از دست کارگر پاکبان شهرداری دریافت کرد و سپس رسما این حکم توسط امام جمعه اهرم به ایشان اهدا شد.

????گفتنی ست فرماندار تنگستان، امام جمعه شهر اهرم، عباس صبوری ریاست شورای اهرم و مرادی مدیر کل دفتر شهری استانداری و مهندس شکوه شهردار جدید اهرم از سخنرانان این مراسم بودند.

 

قبلی «
بعدی »