تمجید کارشناسان خارجی از عملکرد خوب فغانی؛ جدی‌ترین گزینه برای قضاوت فینال

  • توسط
  • تیر ۱۰, ۱۳۹۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است
به گزارش تیتر اول به نقل از نامه نیوز ، تیم داوری ایران که بعد از قضاوت خوب در دو بازی مکزیک – آلمان و برزیل – صربستان مورد توجه قرار گرفت در این بازی نیز عملکرد بسیار خوبی داشت تا جایی که بسیاری از کارشناسان خارجی لب به تحسین از فغانی گشودند و او را گزینه اصلح برای قضاوت در فینال جام جهانی دانستند.
گراتزیانو چزاری کارشناس ایتالیایی، فغانی را تحسین کرد و گفت که او بدون شک یکی از کاندیدای فینال خواهد بود.
مارک هالسی داور بین‌المللی سابق فیفا و لیگ برتر انگلیس به ستایش از عملکرد فغانی پرداخت و معتقد بود در صحنه تذکر این داور به نیکلاس اوتامندی مدافع آرژانتین، فغانی به درستی عمل کرد و باید این برخورد او به سایر داوران آموزش داده شود. او همچنین تاکید کرد علیرضا فغانی یک تورنمنت فوق‌العاده را پشت سر می‌گذارد.
تمجید کارشناسان خارجی از عملکرد خوب فغانی؛ جدی‌ترین گزینه برای قضاوت فینال
نیل هارمن سردبیر سابق دیلی میل و روزنامه تایمز با این جمله عملکرد فغانی را مورد ستایش قرار داد: تنها با یک کلمه می‌توان درباره این داور ایرانی صحبت کرد: کلاس بالا.
جان ون زوئدن از فعالان رسانه‌ای ورزشی در انگلیس درباره فغانی گفت: من از قبل هم گفته بودم که بهترین داور این جام جهانی علیرضا فغانی از ایران خواهد بود. آقای فغانی این فینال برای شماست.
برنتون اسپید، گزارشگر فاکس اسپورت گفت: اولین فینالیست جام جهانی مشخص شد، شما را در آنجا خواهیم دید آقای فغانی! یک عملکرد فوق‌العاده در یک بازی جذاب به نمایش گذاشته شد.
قبلی «
بعدی »