سارقان مسلح جاده شیف به دام افتادند/ سردسته متهمان سابقه قتل دارد

  • توسط
  • خرداد ۲۴, ۱۳۹۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول : فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باند سه نفره سارقان مسلحی که محموله خودروها را در جاده شیف به سرقت می بردند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش تیتر اول به نقل از خلیج فارس؛ سردار خلیل واعظی در خصوص جزییات عملیات پلیس آگاهی استان گفت: در پی دریافت گزارش سرقت مسلحانه محموله یک دستگاه خودرو در جاده شیف شهرستان بوشهر تیم زبده ای از کارآگاهان پلیس آگاهی مامور شناسایی و دستگیری سارقان شدند.

وی اضافه کرد: تحقیقات میدانی، اقدامات پلیسی و اطلاعاتی منجر به شناسایی هویت سه نفر مظنونی شد که با تهدید اسلحه محموله خودروها را در جاده شیف به سرقت می بردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر مخفیگاه این افراد که یک نفر بومی استان و دونفر غیر بومی بودند در سه شهر مختلف شناسایی و در یک عملیات هماهنگ هر سه نفر دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از منازل دستگیر شدگان مقدار زیادی اموال مسروقه به ارزش ۱۶۰میلیون تومان به همراه قطعات اوراق شده یک قبضه اسلحه کلاشینکف کشف و سه خودرو مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شد.

فرمانده ارشد پلیس استان گفت: متهمان تاکنون به سه فقره سرقت مسلحانه محموله خودروها در جاده شیف اعتراف کرده اند که درهر سه مورد مالباختگان شناسایی و اموال کشف شده تحویل آنان شد.

سردار واعظی با تاکید بر اهمیت سرعت عمل در اطلاع رسانی موارد ناامنی به پلیس بیان کرد: مردم برای حفظ امنیت خود باید در سریع ترین زمان ممکن ناامنی را به پلیس اطلاع بدهند.

وی اضافه کرد:در این پرونده مالباختگان بنا به ملاحظاتی که داشتند به موقع با پلیس تماس نمی گرفتند و این برای سارقان حاشیه امن ایجاد کرده بود.

گفتنی است سرکرده این باند به هویت “ک” دارای ۵ فقره سابقه کیفری از جمله سرقت مسلحانه و قتل می باشد.

قبلی «
بعدی »