علی عالی نژاد : دوست داریم تیم بزرگسالان کارگربنه گز دوباره احیا شود

  • توسط
  • اسفند ۲۸, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش “تیتر اول بنه گز”؛ گفتگویی خواندنی و جالب با مردی که سالها پیام شادی بخش برای جوانهای پرشور بنه گزی بود. مردی که با تمام ناملایمتی هایی که دید اما باز هم دست از تلاش و کوشش برنداشت و همچنان به راه خود ادامه می دهد. علی عالی نژاد مدیرعامل کارگر بنه گز گفت:

مجبور شدیم امتیاز تیم را به خارج از استان انتقال دهیم

همانطور که مطلع هستید و با توجه به مسائل و مشکلات مالی باشگاه کارگربنه گز ما مجبور شدیم امتیاز تیم را به خارج از استان انتقال دهیم. ولی در کنار این موضوع به تیم های پایه توجه خاصی داشتیم و تیم های جوانان و امید خود را فعال تر نمودیم. در زمینه فوتسال بانوان نیز روستای بنه گز را فعال کردیم و ما این مسأله را به حالت آکادمیک دنبال می کنیم.

بایستی از ناحیه ای مورد حمایت قرار بگیریم

سال گذشته تیم های جوانان و امید کارگربنه گز قهرمان استان شدند و امسال هم در مرحله اول مسابقات کشوری به مرحله بعدی صعود نمودند. امید است نماینده خوبی برای استان بوده باشند. ولی متأسفانه مسائل مالی ما را اذیت می کند، نمی توانیم در سطح بزرگسالان فعالیت داشته باشیم. برای این مهم بایستی از ناحیه ای مورد حمایت قرار بگیریم و با یک برنامهر یزی اصولی، شاهد ظهور دوباره تیم کارگربنه گز باشیم.

کمک ها بصورت شاید و باید انجام نگرفت

را رابطه با حمایت مسئولین تنگستان باید عرض کنم که اگر فلاش بک به عقب نزنیم خیلی بهتر است. کمک ها به صورت باید و شاید انجام نگرفت. کما اینکه سال آخری که در لیگ دسته دوم ایران بودیم وعده های خیلی شیرینی به ما داده شد که در نهایت اندک مبلغی در حدود ورودی مسابقات به ما داده شد. حال باید به انتظار نشست که یک اسپانسر خاص وارد گود شود و دست ما را بگیرد.

در آخر دیدیم راهی نیست جز تسلیم

در خصوص حمایت های مسئولین استانی صحبتهای زیادی انجام شد، فکر کنم به آینده نگاه کنیم خیلی بهتر باشد تا به گذشته. با توجه به حمایت های مسئولین، خود بنده ، دیگر دوستداردان باشگاه کارگربنه گز رو به جلو حرکت کردیم ولی در آخر دیدیم راهی نیست جز تسلیم شدن. رقابت کردن با تیم های پر قدرت از لحاظ مالی برای ما واقعا سخت است. دیگر تحملش به سلامتی خودم داشت لطمه می زد.

دوست داریم تیم بزرگسالان کارگربنه گز دوباره احیا شود

ما دوست داریم با حمایت تیم های پایه ای باشگاه کارگربنه گز، یک پشتوانه سازی خوبی انجام دهیم و یک چراغ باشیم برای فوتبال تنگستان و انشااله مرحله دوم خود باشگاه را مدنظر می گیریم. حقیقتا بازیکنی که ساخته می شود سودش به جیب فوتبال استان باشند. ما دوست داریم که تیم بزرگسالان دوباهر احیا شود. ولی همه اینها منوط بر این هست که اسپانسری خوب برای ما پیدا شود.

در این چند سال کمترین هزینه را داشته ایم

در این چند سال کمترین هزینه را ما داشته ایم چون از جیب خرج می کردیم ریخت و پاشی نداشتیم، کارهایمان اصولی بود. امید است با حل این مهم، عقاب طلائی تنگستان دوباهر به پرواز در بیاید.

همه مطبوعاتی ها با ما همکاری داشته اند

در مورد مطبوعات استان بایستی عنوان کنم که الحق و الانصاف یکی از عواملی که باعث دلگرمی ما در لیگ کشوری می باشد همین بحث رسانه ها بوده، چه نوشتاری و چه تصویری، همه عزیزان با ما همکاری داشتند. همه آنها صدای ما را به گوش مسئولین می رساندند ولی توجه کمی به تیم ما می شد.

در آینده، جوابگوی جوانان خواهیم بود !!!

اگر به ما کمک نشود، در اینده ما جوبگوی جوانان خواهیم بود! که چرا نتوانستیم پرورششان دهیم و به نوعی مدیون آنها هستیم. انشالله همه کمک کنند تا این مجموعه راه بیفتد. این مسئله اثبات شد که تیم کارگر در سطح فوتبال کشور حرف برای گفتن دارد. ما در فوتبال ایران، با دسیپلین خاصی وارد عرصه بازیهای می شدیم. شاید بحث نداری ما در استان شنیده می شد ولی در کشور کسی صدای نداری ما نشنید.

جوانان و امیدهای ما واقعا یتیم هستند

مجموع جوانان وامیدها بصورت خیلی عاطفی و عاشقانه دارند فعالیت می کنند. بچه های ما واقعا یتیم هستند. همه آنها بلاتکلیف هستند که بعد از این سطح و شرایط سنی آینده شان چه خواهد شد. ما خودمان هم سرگردان هستیم که چگونه این معما را حل کنیم.

سال نو بر همه ایرانیان مبارک باد

امیدوارم سال ۹۷ سالی همراه با موفقیت، پیروزی و تندرستی برای ملت ایران، استان بوشهر و روستای بنه گز باشد.

و در امر ورزش شاهد رشد و شکوفایی تیم های استان باشیم. و همچنین دوست دارم در جام جهانی تیم ملی ایران باعث افتخار کشور و آسیا گردد.

قبلی «
بعدی »