ارائه خدمات دندانپزشکي به مناطق محروم و عشايرنشین شهرستان تنگستان

  • توسط
  • اسفند ۸, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول بنه گز :سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان از ارائه خدمات دندانپزشکي به مناطق محروم و عشايرنشین شهرستان تنگستان خبر داد.

به گزارش تیتر اول بنه گز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان، عادل مقدس در حاشیه اعزام کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم و عشایرنشین شهرستان تنگستان اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌های تحول سلامت دهان و دندان و افزایش ارائه خدمات دندانپزشکی ،اعزام کلینیک‌ سیار دندانپزشکی راهکاری مهم برای افزایش دسترسی به خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم و عشایر نشین است.
وی خاطر نشان کرد: کلینیک سیار دندان پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان خدمات سطح یک و دو دندانپزشکی را به صورت رایگان به گروه‌های هدف که کودکان زیر ۱۴ سال ، زنان باردار و شیرده در مناطق محروم و عشایرنشین هستند، ارائه می‌دهد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان تصریح کرد: خدمات سطح یک دندان پزشکی شامل آموزش سلامت دهان و دندان به همه ی گروه های سنی، وارنیش فلورایدتراپی برای کودکان ۳ سال تا ۱۴ سال و مسواک انگشتی برای کودکان ۶ ماه الی ۲۴ ماه و خدمات سطح دو که شامل معاینات، کشیدن دندان و ترمیم، رادیوگرافی، جرم گیری، فیشورسیلنت، پالپوتومی و درمان پالپ زنده توسط دندان پزشک انجام می گردد.
مقدس عنوان کرد: ۲۰۰میلیون تومان اعتبار برای کلینیک سیار دندانپزشکی اختصاص داده شده است و با توجه به جدول کاری و زمان‌بندی، دندان پزشکان در شش ماهه دوم امسال تعداد ۶۰ روز کاری فعال داشته و به طور متوسط تعداد ۸۰۰ خدمت دندانپزشکی به مردم مناطق محروم و عشایرنشین ارائه کرده اند.

 

قبلی «
بعدی »