پیام فرماندار تنگستان بمناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

  • توسط
  • بهمن ۱۲, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

بسم الله الرحمن الریم

دهه فجر، دهه ی پیروزی خون های شهدای گرانقدری ست که با ایثار و فداکاری و با نوای استقلال آزادی جمهوری اسلامی، انقلابی شگرف و عظیم در سینه ی تاریخ معاصر کشور عزیزمان، برای نسل ها به یادگار گذاشته اند.
گرامیداشت این روزهای به یادماندنی فرصتی ست که ما دولتمردان با تجدید پیمان با معمار کبیر انقلاب، آرمان‌های آن و شهدای گرانقدر، رسالت خود را در راستای پاسداشت انقلاب و خدمتگذاری به مردم عزیز بیش از پیش تقویت کنیم.
یقینا امسال همچون سال‌های گذشته، برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، توسط دولت و تمامی دستگاه های اجرایی با شکوه هرچه تمامتر در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
دولت تدبیر و امید در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم تنگستان مفتخر است که در این ایام، بیش از هشتاد طرح عمرانی با مجموع اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان تنگستان کلنگ زنی، افتتاح و مورد بهره برداری قرار دهد.
اینجانب با گرامی داشت ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن _ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی _، این حماسه تاریخی را به مردم شهرستان تنگستان تبریک و تهنیت عرض نموده وعزت و اقتدار ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.
از ملت غیور شهرستان تنگستان دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی را در مقابل جهانیان به تصویر بکشند.

 

عادل دهدشتی

فرماندار تنگستان

قبلی «
بعدی »