درهای ورزشگاه آزادی باز شد

  • توسط
  • دی ۶, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول بنه گز به نقل از خبرگزاری مهر: اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان این که جای نگرانی نیست گفت: اگر اهالی کرج و ملارد احساس ترس می کنند و با خودرو از خانه خارج می شوند، خودرو را در جای امن مستقر کنند و از ایجاد ترافیک خودداری کنند .

وی گفت: روزانه در کشور بین ۶۰ تا ۷۰ زمین لرزه ثبت می شود، نمی توان زلزله را پیش بینی کرد و ادعای مطرح شده صحیح نیست.

وی ادامه داد: وزیر کشور در تماس تلفنی دستوراتی را ابلاغ کرد.

به گفته وی در جلسه متخصصان که عصر دیروز برگزار شد در مورد گسل اشتهارد ابراز نگرانی شده بود اما هیچ خطری گسل های تهران را تهدید نکرده و نگران گسل های پایتخت نیستیم.

به گزارش مهر ، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که برابر رصد دوربین‌ها و مراکز پایش کنترل ترافیک در حال حاضر حجم ترافیک در اکثر معابر تهران روان و بدون گره ترافیکی در جریان است.

همچنین آن دسته از شهروندانی که با خودرو شخصی به خیابان‌ها آمده اند لازم است توجه داشته باشند که به هیچ عنوان اقدام به توقف دوبله در راه‌های اصلی نکرده و خودرو خود را طوری پارک نکنند که مانع تردد دیگر خودروها شوند.

شهروندان همچنین باید توجه داشته باشند که از ازدحام در اطراف پمپ‌های بنزین خودداری کرده و اگر چنانچه قصد دارند شب را بیرون از منازل خود سپری کنند حتما از بسته بودن در منازل خود مطمئن شوند.

گفتنی است حرم امام‌خمینی(ره) نیز میزبان مردم است. در اطلاعیه اعلام شد : با توجه به احتمال خروج مردم شریف تهران و شهرهای اطراف از منزل در پی زلزله اخیر، به اطلاع می رساند درب حرم امام راحل(ره) همچون گذشته به روی مردم باز است و خادمان آستان آماده خدمت رسانی هستند.

در مجموعه ورزشی آزادی نیز برای اسکان به روی مردم باز شد.

قبلی «
بعدی »