پاسخ عجیب پس از اولتیماتوم ۴۸ ساعته دیوان عدالت اداری شرکت گاز: حذف آبونمان از قبوض زمان‌بر است

  • توسط
  • آذر ۲۵, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول بنه گز : مهلت دیوان عدالت اداری برای حذف آبونمان از قبوض شرکت گاز هم تمام شد اما خبری از اقدام شرکت گاز نشد.

به گزارش تیتر اول بنه گز به نقل از خلیج فارس ؛ مهلت ۴۸ ساعته دیوان عدالت اداری به شرکت گاز برای حذف آبونمان از قبوض،  روز سه شنبه به پایان رسید و این شرکت گاز است که باید اقدامات مورد نیاز برای حذف آبونمان از قبوض را انجام دهد؛ موضوعی که مورد سوال مشترکان این شرکت هم قرار گرفته، طوری که در روزهای اخیر برخی هم استانی با ارسال تصاویری از قبوض خود که آیتم آبونمان بعضا دوبرابر گازبها تعیین شده، خواستار پیگیری این تناقض شده اند.

http://pgnews.ir/gozaresh/uploads/p1c18rh9h41g9f18lo1sm337n1q354.jpg

سخنگوی شرکت ملی گاز درباره حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف آبونمان از قبوض گاز مشترکان گفت: شرکت ملی گاز ایران همواره تابع قانون بوده است و هرآن چه را به صورت قانونی تکلیف شود، به طور کامل اجرا می‌کند و به این منظور فرایند اجرایی شدن حکم دیوان عدالت اداری درباره آبونمان قبوض مشترکان گاز را آغاز کرده است.

مجید بوجارزاده در گفت وگو با فارس با اشاره به اجرای قانون توسط شرکت ملی گاز ایران گفت: حذف آبونمان از قبوض گاز زمان بر است اما طی یک فرایند، این بند از قبوض در حال حذف شدن است و مشترکان نباید انتظار داشته باشند به یکباره این بند از قبوضشان حذف شود، این فرایند زمان بر خواهد بود اما بر این نکته تاکید می کنم که بند آبونمان در قبوض جدید حذف خواهد شد و شرکت ملی گاز مجری قانون است.

باید از این مقام مسئول پرسید دقیقا فرایند زمان بربودن حذف آبونمان از قبوض گاز چه معنایی دارد؟

به راستی اگر قرار باشد براساس رای و اخطاریه دیوان عدالت اداری مبالغ دریافت شده از تاریخ صدور رای بازگردانده شود، دریافت این مبالغ چه نتیجه ای دارد؟ و چطور شرکت گاز بعدها خواهد توانست میلیاردها تومان وجوه پرداختی مردم را به آن ها بازگرداند؟

گفتنی است سی‌ویکم مردادماه روابط عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد هیئت عمومی دیوان براساس بخشنامه شماره ۳/م/۸۴۲۰۳ مورخ ۲۶شهریور ۹۱ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها و شرکت ملی گاز، دریافت آبونمان از مشترکان را  خلاف قانون تشخیص داده و آن را ابطال کرده است.

قبلی «
بعدی »