پذیرش ۱۱۸ نفرجهت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان بوشهر ویژه شرکت کنندگان در آزمون سراسری ۱۳۹۶

  • توسط
  • آذر ۲, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۱۱۸ نفرجهت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان بوشهر ویژه شرکت کنندگان در آزمون سراسری ۱۳۹۶ پذیرش می شوند.

به گزارش  تیتر اول بنه گز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهرناصر غلامی معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان اظهار داشت: ۱۱۸ نفرجهت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان بوشهر ویژه شرکت کنندگان در آزمون سراسری ۱۳۹۶ پذیرش می شوند که از این تعداد به ۴۹ زن و ۶۹ مرد در رشته آموزگاری آموزش ابتدایی اعلام نیاز شده است.
غلامی ادامه داد: محل تحصیل پذیرفته شدگان دانشگاه های فرهنگیان بوشهر در دو پردیس علامه طباطبایی و بنت الهدی صدر می باشد و شروع آموزش از نیم سال دوم (بهمن ماه) ۱۳۹۶ خواهد بود.
وی با اشاره به نیاز استان طبق رشته تحصیلی بیان کرد: ۴۱ نفر در کد/ رشته دیپلم علوم تجربی، ۱۹ نفر در کد/رشته دیپلم علوم ریاضی و ۵۸ نفر در کد/رشته دیپلم علوم انسانی در ۴ قطب بوم استان پذیرش می شوند.

این مقام مسئول با توجه به نیاز استان در ۴ قطب بوم یادآور شد: قطب بوم ۱( شهرستان های جم / عسلویه /دیر / کنگان / دشتی)، قطب بوم ۲(شهرستان های بوشهر /تنگستان)، قطب بوم ۳(شهرستان دشتستان) و قطب بوم ۴ (شهرستان های گناوه / دیلم) است.

غلامی در ادامه توضیحات قطب بوم عنوان کرد: قطب بوم مربوط به احراز شرایط بوم براساس دفترچه ثبت نام می باشد ولی محل خدمت یک منطقه آموزشی می باشد که درآن قطب بوم قرار دارد ، مثال در قطب (۱) کلیه افرادی که شرایط قطب بوم را دارند و بومی قطب محسوب می شوند می توانند حداقل یکی از محل (کدرشته /محل خدمت) را انتخاب نمایند، بدیهی است شرایط احراز بوم ، قطبی بوده و استانی نمی باشد. و هر نفر براساس محل تولد یا سنوات تحصیل منتهی به اخذ دیپلم فقط می تواند کد /رشته های مربوط به یک قطب را انتخاب نماید

 

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان در پایان خاطر نشان کرد: داوطلبان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا برای ثبت نام از تاریخ ۴ آذر ۱۳۹۶الي ۱۱ آذر ۱۳۹۶ به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

قبلی «
بعدی »