فرماندارتنگستان: اجرای طرح های پرورش ماهی با قوت دنبال می شود

  • توسط
  • آبان ۲۸, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: در اجرای اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی طرح های پرورش ماهی با قوت در این شهرستان دنبال می شود.

به گزارش ایرنا، عادل دهدشتی روز چهارشنبه در بازدید از طرح های پرورش ماهی در شهرستان تنگستان افزود: با توجه به ساحل مناسب و قابلیت این شهرستان در اجرای طرح های پرورش ماهی، در زمان حاضر طرح ترویجی جدیدی برای پرورش ماهی سیباس در استخرهای خاکی در بخش دلوار در دست اجراست.
وی اضافه کرد: با توجه به اشتغال زایی طرح های پرورش آبزیان اجرای طرح های مختلف پرورشی ماهی و میگو در نقاط روستایی بخش مرکزی شهرستان تنگستان بویژه در محدوده روستای گادوی و عالی حسینی با استفاده از آبهای نامتعارف و چاه های لب شور اجرا می شود.
دهدشتی گفت: با توجه به شعار سال فراهم کردن زیرساخت های لازم برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی از اولویت های کاری این شهرستان است.
مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: پرورش و تولید ماهی در قفس‌های دریایی یکی از طرح های مهم اقتصاد مقاومتی و از اولویت‌های کاری شیلات استان است.
عباسعلی زنده بودی افزود: با توجه به نوپا بودن تولید ماهی در قفس‌های دریایی، توسعه همه جانبه این صنعت، حمایت همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها را می طلبد.
وی اضافه کرد: در ابتدای طرح ذخیره سازی ۲ قفس با ظرفیت هر کدام ۲۵۰ هزار بچه ماهی برای تولید ۱۲۵ تن ماهی سیباس آسیایی در قفس های نصب شده شرکت پروتئین گستر در آبهای ساحلی تنگستان آغاز و در روزهای آتی ذخیره سازی درسایر قفس ها ادامه می یابد.

منبع : ایرنا

قبلی «
بعدی »