مهدی قائدی به عنوان شهردار جدید عالی شهر کار خود را رسما آغاز کرد

به  گزارش تیتر اول بنه گز تودیع و معارفه احمدی شهردار قدیم و مهدی قائدی شهردار جدید عالیشهر برگزار شد

قائدی در این آئین اظهار داشت:‌ علی‌رغم کارهای خوبی که در عالی‌شهر صورت گرفته است، ولی هنوز هم در سطح شهر شاهد مشکلات و کمبودهای بسیار زیادی هستیم.

مهدی قائدی اضافه کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب در مناطقی از شهر که دارای تمرکز جمعیتی بیشتری هستند، خدمات بهتر و بیشتری ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی از نقاط شهر عالی‌شهر رنگ پیری به خود گرفته است، ادامه داد: بخش زیادی از فضای سبز شهری خشک شده است که نیاز به احیاء دارد.

شهردار جدید عالی‌شهر با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل شهری نیز با بحران روبرو است از تلاش برای رفع این مشکل خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات بهداشتی در سطح شهر نیز تلاش ویژه‌ای خواهیم داشت.

وی از آمادگی برای استفاده از نظرات اقشار مختلف مردم خبر داد و بیان کرد: از ظرفیت نخبگان و متخصصین و نظر مردم برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خود بهره خواهد گرفت.

 

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. دوست گرامي جناب اقاي مهدي قائدي

    انتصاب به جا و شایسته جنابعالی رابه عنوان شهردارعاليشهرکه بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته شمادوست گرامي در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

دیدگاه بسته شده اند