دستگیری باند زنان مواد فروش و اغفال جوانان در بوشهر

  • توسط
  • مهر ۳, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است
رئیس پلیس بوشهر از شناسایی و دستگیری باند حرفه‌ای مواد فروش و اغفال جوانان در بوشهر خبر داد.

به گزارش تیتر اول بنه گز به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ ابراهیم‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از مشارکت همه جانبه مردم فهیم بوشهر در اجرای موفق، ماموریت‌های پلیس اظهار داشت: با اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر مشارکت مردم در این عرصه قابل تقدیر است که یکی از عوامل موفقیت پلیس به شمار می‌رود.

وی از شناسایی و دستگیری اعضاء باندی تهیه و توزیع مواد مخدرخبرداد و خاطر نشان کرد:ماموران کلانتری ۱۴  تنگک بوشهر با اقدامات پلیسی و گشت‌زنی‌های هدفمند در حوزه استحفاظی منزلی را در شهرستان بوشهر شناسایی کردند که با حضور زنان فراری، مواد مخدر را  بسته بندی و توزیع می‌کردند.

رئیس پلیس بوشهر با اشاره به شناسایی شش نفر در باند یاد شده تصریح کرد:  پلیس بوشهر در یک عملیات هماهنگ این خانه تیمی را محاصره و ۶ نفر شامل ۳ زن و ۳ مرد را با وضعیتی نامناسب در تنگک بوشهر دستگیر کرد.

سرهنگ عرب‌زاده با بیان اینکه مقادیری مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک از این افراد کشف شد اظهار داشت: زنان دستگیر شده بومی استان بوشهر نبودند که  با حضور در این منزل ضمن اغفال جوانان شهر وخرید و فروش مواد مخدر، فعالیت‌های  مجرمانه دیگری نیز انجام می‌دادند که پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی بوشهر معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از کشف مقداری هرویین در شهر “چغادک” خبر داد و گفت:گشت پلیس به سرنشینان خودرویی در یکی از میدان‌های شهر چغادک مشکوک  و آنرا متوقف کرد .

وی تصریح کرد،در بازرسی از خودرو و دو نفر سرنشین آن که یکی از آنها دارای سوابق متعدد کیفری نیز بود مقادیری مواد مخدر از نوع هرویین کشف شد.

رئیس پلیس بوشهر با تاکید بر اشرافیت پلیس بر تمام جرام و ناامن بودن فضا برای متخلفان بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس، تمام نقاط این شهرستان برای فعالیت متخلفان ناامن است به‌گونه‌ای که تمام فعالیت‌های آنان رصد و در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و دستگیر می‌شوند.

قبلی «
بعدی »