فرمانده سپاه تنگستان خبر داد : واقعه تاریخی غدیر در بنه گز تنگستان بازسازی می شود

  • توسط
  • شهریور ۸, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش تیتر اول بنه گز احمد حیدری در جلسه هماهنگی بازسازی واقعه غدیر و در جمع اعضای ستاد بازسازی این واقعه گفت: چند سالی است که در سطح کشور, استان و به تبع آن در شهرستان ما به غدیر که زیر بنای فکری ما مسلمانان و شیعیان است توجه ویژه داده می شود و کار باز سازی آن به نحو احسن انجام می پذیرد.

فرمانده سپاه ناحیه تنگستان برگزاری این نمایش را گامی در جهت معرفی فرهنگ ناب شیعه و نیز ناکامی دشمنان در شیعه‌ستیزی دانست و افزود:  ادارات و نهادهای شهرستان و سپاه ناحیه تنگستان همکاری و هماهنگی خوبی پیرامون برگزاری هر چه باشکوه‌تر این نمایش به عمل آوردند.

وی تصریح کرد: امسال با برنامه ریزی و پیگیری انجام شده باز سازی غدیر همچون سال گذشته با اجرای نور پردازی در شب در هوایی مساعد و در روز ۱۶ شهریور ماه در روستای بنه گز تنگستان بعد از نماز مغرب و عشا در منطقه عمومی این روستا به اجرا در می آید.

حیدری افزود: پیامبر رحمت در روز غدیر برای چندمین‌بار نخستین وصی و جانشین خود را به مردم معرفی کرده و از آنها بر این امر مهم بیعت گرفتند و مطمئناً این دلیلی خواهد بود که اعتقاد و باور به غدیر از همه باورها مهم‌تر و اساسی‌تر و روز اعلان رسمی آن از همه اعیاد فرخنده‌تر و بزرگ‌تر و جاودانه‌تر است.

قبلی «
بعدی »