قاسم شکوه خبر داد: هفت میلیارد تومان سهم بی نظیر ورزش شهرستان، از اعتبارات سال ٩۶

  • توسط
  • مرداد ۲۵, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول بنه گز  :قاسم شکوه :هفت میلیارد تومان سهم بی نظیر ورزش شهرستان، از اعتبارات سال ٩۶ بوده است.

به گزارش تیتر اول بنه گز به نقل از پایگاه خبری بیرمی ،قاسم شکوه مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان، در نشست با اصحاب رسانه شهرستان اظهار داشت: از نیمه دوم سال گذشته تا کنون بیشترین مسابقات و تورنمنت ها و همایش های ورزشی در تنگستان برگزار شده است. نسبت به سالهای گذشته با تلاشهایی که صورت گرفت، آمار مسابقات و برگزاری تورنمنت ها در رشته های مختلف ورزشی افزایش قابل توجهی داشته است، تا جایی که از این حیث در بین شهرستانهای استان بین رتبه های اول تا سوم بوده ایم.

شکوه بیان داشت: در طول این مدت اکثر هئیت های ورزشی غیر فعال را فعال نمودیم و چند هئیت و رشته ورزشی جدید به هئیت های شهرستان افزوده شد. هیت ها و رشته های قهرمانی مثل جودو و قایقرانی را اخیرا راه اندازی کردیم.
وی گفت: درحوزه ورزش بانوان نسبت سنوات گذشته بیشترین فعالیت و مسابقات از نیمه دوم سال گذشته تاکنون برگزار شده است.
شکوه ادامه داد: در بحث ثبت و راه اندازی باشگاه‌ها، با پیگیری هایی که صورت داده ایم، تعداد باشگاههای خصوصی رو به افزایش بوده که در رشته های مختلف ورزشی غیر از فوتبال بوده است.
شکوه تصریح کرد: سعی کردیم با ارتباط و رایزنی و نامه نگاری با استاندار، فرماندار، مدیرکل و نماینده مجلس، مطالبات و خواسته های ورزشکاران را پیگیری کنیم که تا حدود زیادی پیگیری‌ها منجر به نتیجه شده است.

قاسم شکوه همچنین افزود: امسال با توجه به پیگیری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته، بیشترین پروژه های ورزشی را در چند سال اخیر برای شهرستان خواهیم داشت. در جلسه ای که پیش از برگزاری کمیته برنامه ریزی شهرستان در محل فرمانداری و با حضور فرماندار، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و کارشناس مربوطه برگزار شد، تصمیمات و مصوبات بسیار خوبی در زمینه پروژه ها و اعتبارات ورزشی شهرستان در سال ۹۶ گرفته شد.
شکوه ادامه داد: به پیشنهاد اداره ورزش و جوانان، با توجه به نگاه ویژه فرماندار محترم، اکثر پروژه های پیشنهادی ما در لیست پروژه های عمرانی سال ۹۶ قرار گرفت. پروژه‌ هایی که از مطالبات و خواسته های چندین ساله جامعه ورزشی شهرستان بود، مانند پروژهنور ورزشگاه اهرم، زمین شماره دو و تجهیز ورزشگاهها و احداث سالن های ورزشی شهرستان، از مهمترین مطالبات بود که مصوب شد در سال جاری اجرایی شود.

مدیر ورزش و جوانان تنگستان در رابطه به اقدامات صورت گرفته در استادیوم ورزشی مرکز شهرستان بیان کرد: متاسفانه در دو سه سال گذشته بدلیل نبود اعتبارات هیچ گونه تعمیر و تجهیزی در تنها ورزشگاه مرکز شهرستان صورت نگرفته بود و همین باعث شده بود که میزبانی تیم ها و نماینده های ما به خوبی صورت نگیرد، ولی ما از محل اعتبارات داخلی، رختکن های ورزشگاه شامل کمد و قفسه های چوبی را مطابق با طرح استادیوم های بزرگ کشور نصب کردیم و در حال حاضر رختکن های ورزشگاه در بهترین وضعیت ممکن است. از همین محل اعتبار، نیمکت ذخیره و نیمکت داوران ورزشگاه با طرحی نو ساخته شده که نصب خواهد شد. در مورد وضعیت چمن هم از محل کمک بیست میلیونی دکتر شهریاری نماینده محترم مجلس، کار بهسازی و ترمیم را انجام دادیم.
شکوه همچنین ادامه داد: با پیگیریها و رایزنی های صورت گرفته توسط دکتر شهریاری، مبلغ ۳۰ میلیون را جهت کمک به کلیه باشگاههای فوتبال و هئیت های ورزشی اختصاص داده اند، که در روزهای آینده به حساب آنها واریز خواهد شد. جا دارد همین جا از تلاش های آقای اکبر دشتی مسئول دفتر نماینده محترم در تنگستان تقدیر کنم.
شکوه در ادامه از نگاه ویژه فرماندار تنگستان در خصوص زیر ساخت های ورزشی شهرستان و اختصاص اعتبارات قابل توجه در سال ۹۶ به حوزه ورزش تشکر نمود و تصریح کرد: دکتر دهدشتی فرماندار پرتلاش و جوان شهرستان به خوبی با مجموعه ورزش همراهی کرده و امسال بیشترین اعتبارات را نسبت به سالهای گذشته به ورزش شهرستان اختصاص داده اند. اقای بهروزیانفر مدیرکل محترم هم از محل اعتبارات ارزش افزوده، مبلغ قابل توجهی را به پروژه های ورزشی شهرستان اختصاص دادند که جای تقدیر دارد. مطمئنن با اقداماتی که در این چند وقت اخیر صورت گرفته و همچنین اعتبارات اختصاص یافته اتفاقات خوبی در حوزه ورزش شهرستان شاهد خواهیم بود.
وی در پایان اظهار داشت: از همراهی کلیه روسا و نواب رئیس هیئت های ورزشی شهرستان، ورزشکاران، همکاران زحمتکش و پر تلاشم در اداره ورزش و جوانان شهرستان، پیشکسوتان، باشگاههای ورزشی و مردم ورزش دوست شهرستان و اصحاب رسانه که از هیچ کوششی برای همکاری و همراهی دریغ نکردند، صمیمانه سپاسگزارم.
در پایان این نشست، از کلیه اصحاب رسانه تنگستان، اقایان محسن قاسمی زاده خبرنگار پیش کسوت شهرستان و جبرییل اسلوب اولین ورزشی نویس و پیشکسوت رسانه شهرستان، با اهدا لوح، تقدیر بعمل امد

 

V01 V02 V03 V004 V04 V05 V06 V07 V08 V09 V10 V11 V12 V13 V14 V15 V16 V17 V18 V19

قبلی «
بعدی »