برانکو به رکورد شاگردش می رسد

  • توسط
  • مرداد ۱۲, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است
وبسایت نود: برانکو روز پنج شنبه برای شصت و هفتمین بار روی نیمکت پرسپولیس در بازی های لیگ برتر خواهد نشست. در مدت زمانی که برانکو هدایت سرخپوشان را بر عهده داشته، در این تیم به ۳۹ پیروزی رسیده و در صورت برد مقابل تراکتورسازی به چهلمین برد خود در لیگ برتر همراه با این تیم دست خواهد یافت.
اولین برد پرسپولیس با برانکو در لیگ چهاردهم در هفته بیست و هشتم برابر پیکان رقم و خورد و در هفته پایانی همان دوره برابر استقلال پیروز شد. تیم برانکو در لیگ پانزدهم و شانزدهم در مجموع ۳۶ پیروزی به دست آورد. برد هفته اول سرخپوشان در لیگ هفدهم آمار پیروزی های این تیم را به ۳۹ رساند و حالا برانکو به دنبال این است تا با شکست گل محمدی در هفته دوم لیگ برتر امسال، هم اولین پیروزی برابر این مربی را به دست آورده و به مرز ۴۰ پیروزی در لیگ برتر دست یابد.
پیش از برانکو، سرمربی این فصل سایپا یعنی علی دایی در زمانی که در پرسپولیس حضور داشت موفق به کسب چهل پیروزی شده بود. حالا برانکو تنها یک برد دیگر می خواهد تا به رکورد علی دایی برسد. آیا چهلمین برد برانکو در لیگ برتر در همین هفته و برابر دیگر شاگرد خود در تیم ملی رقم خواهد خورد یا مرد کروات برای رسیدن به رکورد دایی باید یک هفته دیگر هم صبر کند.
به این ترتیب رکورد پیروزی در لیگ برتر به عنوان سرمربی پرسپولیس به زودی از دست دایی گرفته خواهد شد و برانکو نام خود را به عنوان رکورددار جدید از نظر کسب بیشترین پیروزی در لیگ برتر ثبت خواهد کرد؛ اتفاقی که فقط دیر و زود دارد!
قبلی «
بعدی »