پیاز قاچاق هم به بازار آمد/ کشف ۹۰ تن پیاز قاچاق در ایرانشهر

  • توسط
  • مرداد ۵, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

کشف ۹۰ تن پیاز قاچاق در ایرانشهربه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: در راستای مبارزه بی امان با ورود کالای قاچاق و کسب اخباری مبنی بر تردد خودرو‌های حامل کالا‌های قاچاق در محور‌های جنوبی استان موضوع دستگیری قاچاقچیان و کشف آن در دستور کار ماموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۷ دستگاه کامیون مشکوک و آن‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف که در بازرسی از این خودرو‌ها ۹۰ تن پیاز قاچاق که از سمت مرز‌های شرقی وارد کشور شده بود، کشف کردند.

ملاشاهی با اشاره به ارزش ۳ و نیم میلیارد ریالی این محموله قاچاق بیان داشت: در این رابطه ۷ قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان ایرانشهر در پایان افزود: قاچاق کالا ضرر‌های جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور وارد می‌کند که با اجرای طرح‌های مختلف و شناسایی سرشبکه‌های باند‌های قاچاق کالا مقابله جدی را با قاچاقیچان این عرصه در دستور کار قرار خواهیم داد تا تا از ورود و خروج کالا به صورت … قانونی جلوگیری کنیم.

قبلی «
بعدی »