نقاط بحرانی آبرسانی به شهرستان تنگستان بررسی شد

  • توسط
  • خرداد ۱۲, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش ایرنا، مسعود نصوری روز چهارشنبه با اشاره به بازدید خود از تاسیسات آبرسانی شهرستان تنگستان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هدف اصلی بازدید از تاسیسات آبرسانی تنگستان به حداقل رساندن مشکل کم آبی مشترکان اینشهرستان برای فصول کم آب سال بویژه تابستان است.
وی اضافه کرد: در این ارتباط با حضور کارشناسان و بهره وری لازم و ارائه راهکارهایی تلاش می شود تا میزان پایداری در تامین آب مصرفی مشترکان در فصول کم آب را افزایش دهیم.
نصوری ادامه داد: مشترکان نیز باید با مصرف بهینه آب نقش چشمگیری در تامین پایداری آب مصرفی مورد نیاز خود انجام دهند.
وی یادآور شد: با به بهره برداری رسیدن آب شیرین کن های کنگان و بوشهر و افتتاح آب شیرین کن های سیراف و نوار ساحلی تنگستان در سال های آتی بخشی از آب مورد نیاز شبکه آبرسانی روستایی استان بوشهر برطرف می شود ولی با این وجود مشکل کم آبی را خواهیم داشت.
نصوری بیان کرد: برای حل مشکل کمبود آب شرب در استان بوشهر تعریف پروژه های ملی در حوزه بازسازی و مرمت خطوط و تاسیسات آبرسانی و تعریف پروژه های جدید احداث آب شیرین کن در استان بوشهر یک ضرورت است.
وی اضافه کرد: در این ارتباط محقق شدن کل بودجه مصوب از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز یکی از راهکارهایی است که می تواند به مدیریت در حوزه آبرسانی شبکه روستایی استان بوشهر کمک شایانی کند.

قبلی «
بعدی »