فرماندار تنگستان: سال گذشته اعتبار خوبی به آموزش و پرورش تخصیص داده ایم

  • توسط
  • اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

عادل دهدشتی فرماندار تنگستان در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر روستاهای تنگستان گفت: در سراسر کشور نرخ شهر نشینی نسبت به روستا نشینی ۷۰ به ۳۰ درصد است ولی شهرستان تنگستان با توجه به داشتن ۷۰ درصد بافت روستایی برای ارتقاء سطح علمی دانش آموزانش، نیاز به اجرایی شدن برنامه های خاص در آموزش و پرورش با توجه به شرایط اقلیمی، آداب و رسوم دارد.

عادل دهدشتی با بیان این که مسیر توسعه این شهرستان از آموزش و پرورش می گذرد ادامه داد: تمام تمهیدات و برنامه ریزی های مناسب از زیرساخت ها صورت می گیرد و با توجه به وجود دانش آموزان تلاشگر و معلمان شایسته این شهرستان، روند رو به رشدی را شاهد خواهیم بود.

دهدشتی خاطر نشان کرد: سال گذشته در کمیته برنامه ریزی اعتبار خوبی به آموزش و پرورش تخصیص داده ایم که البته با دو برابر شدن آن، در این راستا گام های بهتری برداشته خواهد شد.

وی کسر ۱۲ درصد از اعتبارات دهیاری ها و هزینه کرد آن در زمینه های آموزشی دانش آموزان روستایی را یادآور شد و گفت: با تخصیص این اعتبارات، ظرفیت علمی بالاتری را خواهیم داشت که آینده بهتری را برای این شهرستان رقم بزند.

قاسمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل اظهار داشت: همیاری دهیاران جهت تحقق طرح تقویت بنیه علمی قابل تقدیر است که به گونه ای مصداق عملی خدمت دولت تدبیر و امید در جهت ارتقاء وضعیت آموزشی دانش آموزان روستایی در این استان می باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل یادآور شد: همدلی مسوولان شهرستان با آموزش و پرورش در اجرای برنامه های مطلوب آموزشی بسیار شایسته است و ادامه این همکاری ها نتایج خوبی را در بر خواهد داشت.

وی افزود: گزارش عملکرد شهرستان در اجرای طرح تقویت بنیه علمی حاصل از کسر ۱۲ درصد سهم دهیاری ها مطلوب و ارزشمند و این اعتباری است که آنان با رضایت کامل برای ارتقاء سطح علمی دانش آموزان روستای خود هزینه کرده اند.

قبلی «
بعدی »