رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان بوشهر: ۴۵ کاندیدای شوراها به گردونه انتخابات برگشتند

  • توسط
  • اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول بنه گز : رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان بوشهر گفت: پس از بررسی دقیق ۸۱ پرونده کاندیداهای رد صلاحیت شده در انتخابات شوراهای شهر استان بوشهر، از بین ۷۱ کاندیدایی که اعتراض خود را به دبیرخانه هیات عالی نظارت تحویل دادند، ۴۵ نفر تایید شدند.

به گزارش «تیتر اول بنه گز» به نقل از روابط عمومی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان؛ حجت الاسلام عبدالحمید خدری بیان کرد: همچنین از ۷۱ کاندیدایی که به رای هیات اجرایی و مراجع ۴ گانه اعتراض داشتند، پس از بررسی پرونده این افراد، ۲۶ نفر رد صلاحیت شدند.

خدری اظهار داشت: در شهر بوشهر از ۳۵ کاندیدایی که اعتراض خود را به دبیرخانه هیات عالی نظارت تحویل دادند ۱۷ نفر تایید و ۱۸ نفر رد صلاحیت شدند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس ادامه داد: پس از بررسی پرونده  کاندیداهای معترض، در شهرستان جم یک نفر، شهرستان گناوه ۳ نفر،  عسلویه یک نفر، دشتی ۴ نفر، دشتستان ۱۲ نفر،  دیر ۵ نفر و در چغادک، عالی شهر و  خارگ هم ۳ نفر تایید صلاحیت شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در چغادک، عالی شهر و  خارگ ۳ نفر، دیلم یک نفر،  عسلویه دو نفر،  دشتی یک نفر، دیر هم یک نفر پس از بررسی پرونده ها مجددا رد صلاحیت شدند.

همچنين در شهرستان هاي كنگان، گناوه، دشتستان، تنگستان و جم رد صلاحيت نداشتيم.

گفتنی است براساس قانون اسامی کاندیداهای نهایی شورای شهر و روستا از ۱۸ تا ۲۰ فروردین توسط فرمانداری ها منتشر شده و پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت هم تبلیغات انتخاباتی آغاز می شود.

قبلی «
بعدی »