در بازدید نماینده فدراسیون فوتبال مطرح شد: ۳۰ تیرماه، آخرین فرصت جم برای میزبانی لیگ برتر

  • توسط
  • اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول بنه گز : مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: اگر ورزشگاه جم تا ۲۰ تیر به شرایط آرمانی نرسد، بازی‌های خانگی پارس جنوبی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش «تیتر اول بنه گز »؛ با توجه به صعود مقتدرانه تیم پارس جنوبی جم به لیگ برتر، مسئولان فدراسیون فوتبال برای بررسی آخرین وضعیت ورزشگاه و شرایط شهر جهت میزبانی لیگ برتر به جم سفر کردند.

سعید فتاحی مسئول برگزار لیگ برتر پس از بازدید از جم و طی نشست با فرماتدار این شهرستان گفت: در هفته سی‌ودوم لیگ دسته اول به شهر جم آمدم که در آن بازی به شرایط میزبانی توجه زیادی نداشتم و به بازی توجه کردم، اما زمانی که برای بازدید از امکانات ورزشگاه آمدم، متوجه شدم اینجا اوضاع خوبی ندارد.

وی ادامه داد: البته برای چمن ورزشگاه قول‌هایی دادند اما شرایط نور ورزشگاه اصلاً خوب نیست. نور استادیوم برای تمرین هم خوب نیست، چه برسد به بازی. دغدغه ساخت رختکن برای دو تیم و تیم داوری، سالن کنفرانس، جایگاه‌های VIP و خبرنگاران را هم داریم اما مسئله اصلی ما، چمن ورزشگاه، نور و رختکن است که قول ساخت رختکن‌ها را دادند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در پاسخ به این پرسش که مهلت باشگاه پارس جنوبی برای رفع ایرادهای ورزشگاه تا چه زمانی خواهد بود، اظهار داشت: موارد فوق را به صورت کتبی به باشگاه پارس جنوبی تذکر می‌دهیم و ۲۰ تیرماه، بررسی نهایی را انجام می‌دهیم، چون تا آن زمان قرعه‌کشی لیگ برتر انجام شده و تکلیف میهمانی و میزبانی تیم‌ها مشخص شده است.

اگر در آن زمان ورزشگاه جم شرایط مناسب را داشته باشد و تأیید شود، خدمت مردم جم خواهیم بود و بازی‌های خانگی پارس جنوبی در این شهر برگزار خواهد شد وگرنه طبق قانون، دیدارهای خانگی پارس جنوبی باید در مرکز استان (بوشهر) برگزار شود.

آغاز بازسازی ورزشگاه جم برای لیگ برتر

پس از آن که تیم پارس جنوبی جم توانست به لیگ برتر فوتبال صعود کند، سازمان لیگ برتر اعلام کرد ورزشگاه این شهر ایراداتی دارد که برای میزبانی در لیگ برتر باید برطرف شوند.

حالا نمایندگان باشگاه پارس جنوبی جم و وزارت نفت بعد از نشستی که با مسوولان سازمان لیگ داشتند برای ترمیم چمن، نصب اسکوربرد و همچنین ساخت رختکن‌های جدید دست به کار شدند.

در گام نخست نماینده باشگاه پارس جنوبی و همچنین کارشناسان وزارت نفت پس از کسب اطلاعات از پیمانکاران خارجی و بازدید از ورزشگاه آزادی تهران، تصمیم گرفتند ظرف دو ماه آینده ورزشگاه شهر جم را مانند ورزشگاه آزادی تجهیز کنند.

همچنین با توافقی که میان یکی از شرکت های داخلی صورت گرفت قرار است از چند روز دیگر مراحل نصب اسکوربرد در ورزشگاه جم آغاز شود تا این تیم برای میزبانی از رقبای خود در لیگ هفدهم مشکلی نداشته باشد.

مراحل نصب صندلی روی سکوها نیز در فاز دوم تجهیز این ورزشگاه قرار دارد.

یکی دیگر از نیازمندی‌های میزبانی تیم پارس جنوبی جم پخش مستقیم بازی‌های این تیم است که معاون فنی صداوسیمای مرکز بوشهر امیدوار است به همت مسوولان شرایط آن فراهم شود.

سید علاءالدین امیری از معاون فنی صداوسیمای بوشهر هم گفته: اکنون زیرساخت‌های لازم برای پوشش مستقیم بازی‌های لیگ برتر وجود ندارد اما امیدواریم که تا پیش از بازی‌ها با حمایت مسوولان شهرستان جم و منطقه ویژه پارس این مشکلات حل شود و بتوانیم بازی‌های تیم پارس جنوبی جم را مستقیم پخش کنیم.

قبلی «
بعدی »