تذکر نماینده دشتی و تنگستان در مجلس: ضرورت رسیدگی به خسارات ناشی از سیل در استان بوشهر

  • توسط
  • اسفند ۹, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

تیتر اول: نماینده مردم دشتی و تنگستان خواستار رسیدگی فوری به مشکلات ناشی از سیل در استان بوشهر شد.

به گزارشتیتر اول بنه گز ؛ سیدکمال الدین شهریاری در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۸ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به دولت با اشاره به سیل اخیر در استان بوشهر گفت: سیلی که طی دوهفته گذشته دراین استان اتفاق افتاد در ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه بود که براثر بارندگی ۴۰۰ میلیمتری در ۳ روز رخ داد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: این سیل خسارت سنگینی را به استان بوشهر وارد کرده و باعث خرابی بسیاری از زیرساخت‌ها،راه‌های مواصلاتی روستاها، آب‌بندها، دیوارهای حفاظتی شهرها و روستاها و همچنین مزارع کشاورزی، دام‌های عشایر و جاده‌های روستایی شده است.

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:متأسفانه این خسارات درحالی به مردم وارد شده که کشاورزان مستضعف و بی‌پناه تمام دارایی خود را در اثر این سیل از دست داده‌اند.

وی افزود:به وزارت نیرو و وزارت کشور تذکر می‌دهم که هرچه سریعتر ستاد بحران با سفر به استان بوشهر از این خسارت‌ها بازدید به عمل آورد و خسارت‌های وارد شده به جاده‌های مواصلاتی شهرها و روستاها را هرچه سریعتر صورت برداری کرده و برای مقابله با این خسارت‌ها اقدام نمایند و در دولت هرچه سریعتر کمیته بحران برای بررسی خسارت سیل زدگان تشکیل شود.

قبلی «
بعدی »