تصمیم رژیم صهیونیستی برای احداث ۳هزار واحد مسکونی در کرانه باختری

  • توسط
  • بهمن ۱۳, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، کابینه رژیم صهیونیستی سه‌ شنبه شب احداث بیش از ۳ هزار واحد مسکونی جدید در اراضی اشغالی کرانه باختری را تصویب کرد.

بر اساس این گزارش، این اقدام با توافق میان «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای احداث ۳ هزار واحد مسکونی در کرانه باختری صورت گرفته است.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که نتانیاهو و لیبرمن با ساخت ۳ هزار واحد مسکونی جدید در کرانه باختری موافقت کردند. این واحدها علاوه بر ۲۵۰۰ واحدی است که یک هفته پیش از این به تصویب رسید.

لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در همین رابطه گفت: ما در مرحله جدیدی هستیم که شهرک سازی برای پاسخگویی به نیاز شهرک نشینان احیا می شود.

این سومین برنامه جدید شهرک سازی است که توسط رژیم صهیونیستی پس از روی کار آمدن «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا اعلام می شود.

لازم به ذکر است که مقامات رژیم صهیونیستی روز سه شنبه هفته گذشته طرح ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی جدید در شهرک های یهودی نشین کرانه باختری را به تصویب رساندند. رژیم صهیونیستی روز یکشنبه ۳ بهمن نیز با ساخت ۵۶۶ واحد مسکونی جدید در قدس شرقی موافقت کرد.

موافقت با احداث این شهرک ها در حالی صورت می گیرد که سازمان ملل متحد چند هفته پیش با صدور قطعنامه ای هر گونه شهرک سازی در اراضی اشغالی ۱۹۶۷ را غیر قانونی اعلام کرد.

قبلی «
بعدی »