سردار سلامی در بوشهر: نیروی دریایی سپاه برای شکست کل استکبار شکل گرفته است/ حماسه جزیره فارسی حماسه ای جهانی بود

  • توسط
  • دی ۲۳, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

سردار حسین سلامی در مراسم گرامیداشت حماسه دستگیری تفنگداران آمریکایی که در مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: بوشهر در تاریخ مجاهدت‌های ضد استعماری ملت ایران جایگاه درخشان و منحصر به فردی دارد و همواره مدفن متجاوزان انلگیسی و گورستان آمال و آرزوهای آنان بوده است.

وی بیان کرد: برای دفن رویاهای انگلیس در ایران، فقط بوشهر کافی است و نیازی به خرج کردن از سایر مناطق کشور نیست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: حماسه پاسداران نیروی دریایی سپاه یک شرف و یک افتخار جاودانه برای مردمان این دیار است و نشان داد که بوشهر مدفن هر تجاوزگری است و هر قدرتی که بخواهد تعرض غیرعمدی هم داشته باشد در این نقطه گرفتار دریادلان این سرزمین خواهد شد.

سردار سلامی ادامه داد: این حماسه برای ما هم یک فضیلت و افتخار است که امروز در جمع شما مردم بوشهر از یک حماسه کم نظیر و تاثیرات راهبردی و وسیع سخن می گوییم.

وی اظهار داشت: هرچند ابعاد تاکتیکی این حماسه به ظاهر کوچک بود اما دستگیری چند تفنگدار شان حقیقی نیروی دریایی ما نیست این نیرو برای شکست کل استکبار در قلب دریا شکل گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: پیامدهای سیاسی و راهبردی این حماسه بسیار وسیع وجهانی است زیرا عمل نشاندهنده اراده ملت برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و منافع خویش و نشان از شجاعت سیاسی و ظرفیت اعمال اراده سیاسی در قالب عمل نظامی است که در بستر دریا شکل گرفته است.

سلامی با بیان اینکه حماسه جزیره فارسی در سطح جهانی بوده است، گفت: این حماسه نشان داد فرزندان انقلابی ملت و پاسداران حریم این انقلاب در هر نبردی با هر مقیاسی اینگونه عمل می‌کند.

وی یادآور شد: جهان بینی ملت مسلمان ایران بر اساس آموزه‌های رهبرانش شکل گرفته است.

منبع : سوک

قبلی «
بعدی »