تشییع “جنازه فوتبال” از گناوه به تنگستان رسید!

تیتر اول بنه گز : باشگاه قدیمی و ریشه دار کارگر بنه گز تنگستان واگذار شد تا این تیم از این پس با نامی دیگر و در استانی غیر از بوشهر حضور داشته باشد.

به گزارش تیتر اول بنه گز سایت ورزشی فوتبال بوشهر در مطلبی نوشت : کارگر  این باشگاه تنگستانی که همواره افتخارش تقدیم چند شهید والامقام به انقلاب و امام شهیدان بود،در طول سالهای گذشته یکی از تیم های خوب و دوست داشتنی استان بوشهر لقب گرفته بود که بازیکنان مستعد بومی زیادی را تحویل فوتبال ایران داد.

مشکلات مالی حالا دیگر “لعنتی ” در فوتبال بوشهر و عدم توجه مسئولان و صنایع عظیم به اینگونه تیم های خصوصی و ریشه دار باعث شد تا علی عالی نژاد با چشمانی اشکبار تیمی را که مانند فرزندش دوست داشت و بیش از میلیاردها تومان در آن هزینه کرده تا چندین و چند جوان بومی روزی “حلال “کسب کنند،حالا فقط از آن خاطراتی بیش نمانده باشد!

بنه گز روستای کوچک تنگستان که از مناطق زیبا و خاص نزدیک به بوشهر هم بشمار می رود،تیمهای دیگری در لیگ استان دارد که برای صعود به لیگ سه تلاش می کنند.پرسپولیس تیم اول جدول و استقلال تیم دوم جدول هستند که در کورس قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان قرار دارند ،مطرح کردن این خبر به معنای جوش و خروش فوتبال در میان اهالی این منطقه از استان است که افراد عاشق تیمداری می کنند اما هیچ بهایی به آنها داده نمی شود.

در روزهای گذشته خبر رسیده عالی نژاد مالک این باشگاه به هر شکل ممکن سعی داشته تا کمک های اندکی را تامین کرده و مانع از فروش تیم شود اما هیچ نهادی دست او را نگرفته تا این چهره فوتبالی استان که سالهاست بدون چشمداشت از جیب هزینه می کند با چشمانی اشکبار قید تیم داری را بزند،اما این بار الوداع آخر وی با تیمی است که سالهاست برایش حکم فرزندش را دارد!

خواب زمستانی فوتبال استان این بار بعد از گناوه به تنگستان رسید تا شاهد یک مراسم خاکسپاری سرد و بی روح فوتبالی باشم که با بی مهری عده ای که برایشان فقط “میز” مهم است همه چیز به نابودی کشیده شود،حا آنکه جواب جوان بنه گزی ،گناوه ای و حتی خورموجی را چه کسی خواهد داد بر ما هم پوشیده است! شاید گذر زمان خیلی ها را دچار عذاب وجدان کند!

قبلی «
بعدی »

4 دیدگاه ها

  1. دیگه چیزی برای گفتن ندارم متاسفم برای مسولین استان فقط برای ……..خوب هستند

  2. گم بشه استان بوشهر با مدیرانش که ……………… به جیب یکی دیگه بسته شده و به این مقام رسیدند در حالی که کسی بهشون ……………………….

  3. خب به کی دادن و الان چ تیمی میخان خریداری کنن

دیدگاه بسته شده اند