کارگر بنه گز تنگستان واگذار شد

به گزارش تیتر اول بنه گز ، علی عالی نژاد مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی کارگر بنه گز  افزود: پس از ۲۴ سال تیم داری و آن هم با هزینه های شخصی دیگر توانی برای ادامه کار نداشتیم تا اینکه به ناچار برای سوخت نشدن سهمیه استان آن را به شرکت ساوه واگذار کردیم

وی اضافه کرد: پس از مشورت با جمع زیادی از اهالی فوتبال تصمیم به واگذاری تیم به صورت امانتی گرفته شد و امیدواریم در طول یکسال پیش رو با پیدا شدن یک حامی مالی مناسب زمینه بازگشت تیم و شور و شوق فوتبالی هواداران تیم کارگر بنه گز به استان بوشهر فراهم شود.

عالی نژاد یادآور شد: در صورت شرکت نکردن در بازیها نیز علاوه بر از بین رفتن سهمیه استان باید کار خود را در دو رده پایین تر یعنی در زیره گروه لیگ استان از سر می گرفتیم و همین امر باعث شد تا تیم را بصورت امانی واگذار کنیم.

وی ادامه داد: با این حال فعالیت مجموعه فرهنگی ورزشی کارگر تعطیل نشده و در رده های سنی امید و جوانان( لیگ استان) روند خوبی را سپری می کنیم و مدرسه فوتبال کارگر نیز در روستای بنه گز در حال فعالیت است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی کارگر بنه گز بیان کرد: تنها یادآوری بازی درخشان این تیم در برابر پرسپولیس کافی است تا مسئولانی که دل در گرو حمایت از ورزش دارند برای بازگشت این تیم در رده سنی بزرگسالان کارگربنه گز به بوشهر تلاش و مانع از فروش نهایی این تیم به استانی دیگر شوند.

عالی نژاد افزود: امیدورایم امسال با وجود اینکه در مسابقات رده سنی بزرگسالان استان حضور نداریم دو تیم پرسپولیس گناوه و پیروزی برازجان که از نامداران فوتبال این استان هستند بتوانند با حمایت مسئولان نتیجه دلخواه فوتبال دوستان هم استانی را برآورده کنند.

عالی نژاد یادآور شد: فعالیت تیم روستایی کارگر بنه گز همواره برای فوتبال دوستان تنگستانی عاملی انگیزشی و تاثیرگذار بوده تا جایی که هم اینک تیم های استقلال و پرسپولیس روستای بنه گز و تیم های شاهین عامری و توحید بوالخیر بعنوان چهار تیم روستایی در لیگ برتر استان بوشهر حضور موفقی دارند.

وی با تقدیر از همکاری های هیات فوتبال استان بوشهر با این باشگاه گفت: در این سال ها همواره هواداران پرشوری همراه خود داشتیم که این از بزرگترین سرمایه های باشگاه مردمی کارگر بود و امیدواریم با درایت مسئولان باردیگر شاهد بازگشت تیم کارگر و صحنه حضور آنها برای تشویق تیم محبوب خود باشیم.

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. متاسفم برای این استان.متاسفم برای اقایان مدیریتی استان که هر چی ادم بی عرضه بود سر از این استان دراورد.متاسفم برای کل مجموعه استان.والا…….

دیدگاه بسته شده اند