مدیرکل دفتر شهری، روستایی و شوراهای استانداری بوشهر خبر داد خبرهای خوش برای دهیاران و توسعه روستاهای استان بوشهر

  • توسط
  • دی ۱۵, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

گزارش تیتر اول بنه گز به نقل از سوک مهرداد ستوده در نشست توسعه روستایی استان بوشهر با اشاره به این نشست اظهار داشت: در این نشست دهیاران مشکلات و موانع توسعه روستایی را مطرح کردند و مدیران پاسخ‌های لازم را بیان داشتند.

وی افزود: در این نشست تصمیم گرفته شده تا مسائل و مشکلات در قالب مکاتبات مدون به دستگاه‌های اجرایی اعلام و تصمیماتی برای رفع موانع گرفته شود.

مدیر کل دفتر شهری، روستایی و شوراهای استانداری بوشهر اضافه کرد: از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دو هزار و ۵۰ فقره تسهیلات بهسازی خانه‌های روستایی اختصاص خواهد یافت که در شهرهای نوار ساحلی ۲۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۱۸ میلیون تومان اختصاص می‌یابد.

ستوده ادامه داد: همچنین به پاس قدردانی از زحمات دهیاران استان، با همکاری پست بانک ۱۵ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۲ درصد به تمام دهیاران استان پرداخت می‌شود و تمام این پرداخت‌ها در سال جاری صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: همچنین برای طرح‌های عمرانی که ظرفیت اشتغالزایی در روستا داشته باشند تسهیلاتی با نرخ سود ۸ درصد اختصاص می‌یابد که میزان تسهیلات با توجه به توجیه اقتصادی طرح و تصویب پست بانک خواهد بود.

مدیر کل دفتر شهری، روستایی و شوراهای استانداری بوشهر در مورد ساخت زمین چمن مصنوعی و بوستان امید هم گفت: ساخت زمین چمن مصنوعی در قالب طرح ۱۰۰۰ و طرح ۵۰۰ در روستاهای استان به اتمام رسیده و امیدواریم تا دهه فجر امسال هم بیش از ۶۰ درصد بوستان‌های امید در روستاهای استان به بهره‌برداری برسد.

قبلی «
بعدی »