نمایش آش سنگ برای کودکان بنه گز اجرا شد / آش سنگ سرشار از نکات آموزنده بود + عکس

  • توسط
  • دی ۱۴, ۱۳۹۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است
 کودکانی بنه گز با تماشای نمایش آش سنگ که بر روی تریلی سیار کانون فکری برگزار می شد لحظات شیرینی را تجربه کردند ، این نمایش آموزنده که سرشار از درس هایی از یک دلی و با هم بودن بود برای کودکان بنه گزی به نمایش گذاشته شد
نمایش ‘ آش سنگ ‘ به نویسندگی و کارگردانی زهرا مریدی به مدت ۶ روز و با ۱۴  اجرا ، در شهرستانها و روستاهای استان بوشهر  از تاریخ ۹ دی شروع و  ۱۴ دی ماه به کار خود در استان بوشهر پایان می دهد
به گفته زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان ، هدف از اجرای این نمایش را فراهم کردن لحضاتی شاد برای کودکان و نوجوانان بوشهری و آشنایی با هنر نمایش و تریلی سیار کانون دانست و افزود هدف ما این بوده است  که امسال  کودکان در مناطق روستایی نیز بتوانند از نمایش لذت ببرند و لحظات شاد و خاطره انگیزی برای آنان فراهم شود .
گفتنی است  نمایش ” آش سنگ” به سرپرستی میثم میثاقی و با اجرای زهرا مریدی، محسن قصری، امیرمحمد انصافی، زهره قاسمی و باران ستوده اجرا می شود.
این نمایش براساس کتابی به همین نام نوشته‌ی روبرت زیرو و ترجمه‌ی مصطفی سلیمی توسط زهرا مریدی بازنویسی شده است.
این نمایش طبق زمانبندی مشخص در شهرستانهای : عسلویه ، نخل تقی ، سیراف ، کنگان ، دیر ، بردخون ، خورموج ، اهرم ، برازجان و روستاهای شنبه ، خوشاب و بنه گز اجرا شد .
شایان ذکر است گروه نمایشی تریلی سیار کانون در ادامه مسیر خود پس از عبور از استانهای هرمزگان و بوشهر به استان خوزستان می رود.
_mg_0119 _mg_0124 _mg_0132 _mg_0142 _mg_0146 _mg_0151 _mg_0153 _mg_0161 _mg_0172 _mg_0192 _mg_0195 _mg_0199
قبلی «
بعدی »